marguritten Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 kom til å tenke på at i år må jeg for en gangs skyld handle julegavene i god tid. Vanligvis så venter jeg med å kjøpe til 1-2 uker før jul. Men i år så MÅ jeg ta meg sammen.. Hvis jeg kjenner meg rett, så kommer jeg vel til å handle julegavene på en bensinstasjon 23. desember,med en baby på armen og den andre hængende i skjørte. hahaha
marguritten Skrevet 19. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2006 hehe.. ikke sant.... svigermor får en "wonderbau",svigerfar en melkesjokolade, samboern en cola og en kald halv spist pølse...haha..ikke sant.,,, kan bli en morsom jul
*Lucia* Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 :-)) Skriver ned tipsene for det blir vel det samme som jeg handler i år også!! :-))
ChaChi Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 oj.. der sier du noe:) hadde jeg ikke tenkt på en gang.. jaja, heldig vis tanken som teller, er det ikke;) tipper alle får sjokolade i år gitt:) men vi får jo uansett den beste julegaven av alle!!!
Vifikkiaugust Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 Jeg tror for min del at det kan bli tidlig julehandel i år. Man skal jo ut i permisjon 3 uker før termin og de ukene tror jeg kan bli laaange (om man ikke føder før da, men det er etter som jeg har skjønt vanlig å føde etter termin for førstegangsfødende). Da kan det være greit å tenke på helt andre ting! Gleder meg til rolig førjulstid!!
Bratsj Skrevet 20. april 2006 #7 Skrevet 20. april 2006 Deilig å kunne labbe omkring i butikkene på formiddagen når alle andre er på jobb, slippe å stå i stinn kø på handlesenter i helgene. Men skal nok planlege litt ekstra ja. Denne jula blir det nok å være hjemme i fred og ro, orker nok ikke farting til foreldre eller svigerforledre allerede 3 uker etter keisersnitt (hvilket jeg inderlig håper jeg får, etter en helt hystrisk fødsel sist)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå