Gå til innhold

handle julegave i ordentlig tid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom til å tenke på at i år må jeg for en gangs skyld handle julegavene i god tid.

Vanligvis så venter jeg med å kjøpe til 1-2 uker før jul.

Men i år så MÅ jeg ta meg sammen..

Hvis jeg kjenner meg rett, så kommer jeg vel til å handle julegavene på en bensinstasjon 23. desember,med en baby på armen og den andre hængende i skjørte. hahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahahaha! Syns jeg ser deg!! :-)

Skrevet

hehe.. ikke sant.... svigermor får en "wonderbau",svigerfar en melkesjokolade, samboern en cola og en kald halv spist pølse...haha..ikke sant.,,, kan bli en morsom jul

Skrevet

:-))

Skriver ned tipsene for det blir vel det samme som jeg handler i år også!! :-))

Skrevet

oj.. der sier du noe:) hadde jeg ikke tenkt på en gang..

jaja, heldig vis tanken som teller, er det ikke;) tipper alle får sjokolade i år gitt:);)

men vi får jo uansett den beste julegaven av alle!!!:D

Skrevet

Jeg tror for min del at det kan bli tidlig julehandel i år. Man skal jo ut i permisjon 3 uker før termin og de ukene tror jeg kan bli laaange (om man ikke føder før da, men det er etter som jeg har skjønt vanlig å føde etter termin for førstegangsfødende). Da kan det være greit å tenke på helt andre ting!

Gleder meg til rolig førjulstid!!

Skrevet

Deilig å kunne labbe omkring i butikkene på formiddagen når alle andre er på jobb, slippe å stå i stinn kø på handlesenter i helgene.

Men skal nok planlege litt ekstra ja.

Denne jula blir det nok å være hjemme i fred og ro, orker nok ikke farting til foreldre eller svigerforledre allerede 3 uker etter keisersnitt (hvilket jeg inderlig håper jeg får, etter en helt hystrisk fødsel sist)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...