Gå til innhold

Så lenge til!!


Bizzi

Anbefalte innlegg

Har vert hos legen påkontroll i veke 11 ( legen meinte eg var i veke 9, men eg er ikkje heilt enig...:)) er no i veke 13 og skal ikkje på kontroll igjen før UL den 12. juni!!

Fekk ikkje høyra hjertelyden hos legen for han meinte det var for tidleg og ikkje undersøkte han meg heller... Veit ikkje heilt om eg klarar å vente. Lengtar berre etter å høre dei herlige dunka.

 

Kan me få fleire timar hos jordmor/lege eller er det berre eit visst antall me har rett på og så må me betala for det vist me vil ha fleire??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet helsestasjonen og bestilt time hos jordmor :0)

Har time hos jordmor 3 mai, hun sa det ikke var vits å lete etter fosterlyden før man var vell 16 uker på vei.

Jeg er 15+0 i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som eg synest er så rart er at då eg var gravid med jenta mi (no 3 år) så fekk eg høre hjertelyden i uke 12. På første kontroll hos legen...?? Er legane og jordmor plutselig blitt så forsiktig med å finne hjertelyden for ikkje å bekymra oss vist dei ikkje finn den?

Blir litt tussete eg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej. legen tok feil til meg også da jeg ble gravid. i følge korte er jeg i uke 13 nå, men jeg er 16 uker idag=) så jeg fikk heller ikke høre lyden. men det får jeg kanche den 9, mai=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...