Gå til innhold

Hvordan er det med julidamene da??


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Her er formen fortsatt super, bare kiloene som egentlig bare strømmer på :) ca 10 kilo har vel hoppet på meg nå ja....hihi... er gravid da :)

Jobber fortsatt 100 % i barnehage og har tenkt til å fortsette med det en stund til, ihvertfall så lenge som mulig for jeg kommer til å gå på veggen hvis jeg skal sitte hjemme..

Det var vel litt om hvordan jeg har det da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er i 27. uke med 2.mann og syns det til tider er ganske tøft å gå gravid med en to-åring i huset fra før. Allerede fått en god del vann og lagt på meg akkurat likt som deg. Tenker på at det er tre måneder igjen..... Gleder meg masse til babyen er vel ute! Forretsten så ser jeg nesten like stor ut nå som da jeg var høygravid med førstemann. Klage, klage.... Men alt i alt, er jeg lykkelig over å skulle få et barn til! Jobber også fortsatt 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er også super og jeg jobber 100% i barnehage. Jeg har planer om å jobbe frem til permisjonen, men en får se hvordan det går fremover. Jeg er i uke 27 i dag her på BIM, men i følge legen er jeg i uke 26 skjønner ikke dette helt jeg, men men. Babyen kommer vel når den vil ut uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært plaget av mye kynnere i svangerskapet, og er nå sykemeldt pga premature rier. Må ta livet med ro for å unngå tidlig fødsel, men ellers er formen upåklagelig. Jeg storkoser meg med graviditeten og gleder meg til å endelig få se vår lille jente. Er nå i uke 30, og synes tiden har gått kjempefort:). Håper det fortsetter slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt tungt jeg... :-( gleder meg veldig til å få en ny liten skapning i armene, men jeg har også en liten på drøyt to som holder mor sysselsatt. Ekstra tungt blitt, siden barnefaren flyttet ut tre måneder ut i dette svangerskapet. Så blir mye å tenke på alene, og ingen å dele det gode med. I tillegg har jeg bekkenløsning (mer enn sist), og tåler omtrent ingen fysisk aktivitet. Så dagene snegler seg av gårde. Men en måned før termin får jeg ny leilighet, og det gleder jeg meg stort til!! :-D skal bli godt med noe nytt, blir liksom en ny start, med ny leilighet og baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Dette med ukene forvirret meg også. Her på BIM sier de ifra når du går inn i en viss uke,men legene regner ikke med at du er i den uken før den er fullgått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg syns jeg har det fint jeg igrunn!

uke 28+2 idag, er 100 %sykemeldt til permisjonen pga bekkenløsning.så jeg har jo en del vondt, men jeg svømmer to ganger i uka med fysioterapeut og andre jenter med samme plagene.det synes jeg hjelper godt!

i tillegg så prøver jeg å få tatt lappen, for det gjorde jeg ikke da jeg var ung, så det må til nå....håper jeg kommer så langt som mulig før vi blir tre her hjemme.hadde vært veldig kjekt...

og humøret synes jeg har stabilisert seg, var skikkelig hormonklump for to mnd siden.

babyen er skikkelig livlig hele døgnet, det er veldig godt å kjenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...