Gå til innhold

Hvor kjøpe slik veske til vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Emmaljunga vogn og ønsker meg en slik veske til å ha på handtaket (stelleveske?) hvor finner jeg det på nettet, og finner jeg det brukt noen plasser kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan se på finn.no? Ellers så har de stellevesker på alexi.no vet jeg. De der Skip Hop eller hva de heter ;)

Skrevet

Hvis du vil ha en rimelig stelleveske kan det lønne seg å kikke i en ordinær veskeforretning. Har kjøpt en B.B. stelleveske til 300.- Den er helt super :0)

Lykke til i jakten!

Skrevet

de fleste utstyrsbutikker har det iallefall....

kjøpte en kjempekjekk en jeg for noen få hundre trur jeg...

Skrevet

Må bare legge til: jeg er så forfengelig at jeg vil bruke MINE vesker, syns mange av stelleveskene er så stygge!

Guro er så lita at vi ikke har behov for en diger stellebag med stæsj enda. Holder lenge med to bleier og noen mesoft-kompresser i en pose i veska...men vi må vel krype til korset når hun skal begynne med flaske og brødskiver og banan og slikt ;)

Skrevet

Jeg synes også at mange stellevesker er stygge, men kom over noen fra Fleurville. Kjøpte en Sling Tote.

www.fleurville.com

Skrevet

Oioi, der var det mye lekkert ja! :D Litt finere enn de dølle sorte, grå og blå man vanligvis ser...

• 1 år senere...
Skrevet

Har sett noen fine, og rimelige på www.angelbaby.no. De har superservice der også

Skrevet

Kjøpe veske på biltema (av alle ting), kosta 59 kroner tror jeg. Matcher vogna er sånn passe stor...

Skrevet

Anbefaler ihvertfall ikke emmaljunga sin stelleveske, ikke er den fin, henger så rart på vognen og er klumpete og stor. Jeg bruker den til veske når vi skal på helgetur. Venter på skip hop veske bestilt fra alexi.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...