Anonym bruker Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Ser et svar i et tidligere innlegg en som sier at man tidligst kan sende invitasjoner 3 mnd før. Er det en regel? Vi skal gifte oss i oktober, og skal ha feiring 3 dager til ende langtt til fjells. Vi holder mat/drikke for helgen, men gjestene betaler selv for reise/overnatting(2 netter). Vi ønsker oss ikke gaver, at folk tar seg råd til å komme, er gaven vi ønsker oss. Defor vil vi si ifra i god tid slik at også de med dårlig råd (mange nyetablerte småbarnsfamilier) får tid til evt å 'spare litt', og også ordne barnevakt etc dersom de ønsker å ta det som en barnefri helg. Derfor tenkte vi å sende ut invitasjoner i mai/juni, men svarfrist i august, for et bryllup i oktober. Er det rart?
Gjest Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Vi gifter oss 09.09 og sender ut inv i mai/juni - med frist 1. aug. Må ta høgde for ferien også, slik at alle får den anten før eller etter at dei ha vore på ferie og kan svare innan frista vår. Synest din plan er heilt ok - du kjenner gjestne best!!
Feliz31 Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 jeg sendte faktisk ut invitasjonene mine i mars, og skal ikke gifte meg før i august. vi gjorde det slik mye av de samme grunnene som du nevner, lang reise, innlosjering, barnevakt, ferietid etc. Jeg tenker at ingenting er rart. Du har jo en ok svar frist, kanskje ultimo august?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå