Gå til innhold

Hvorfor er d så sinnsykt mange som vil kalle gutten sin LUKAS/LUCAS?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg kjenner 5 stykker som har barn som heter Lukas og alle er jevngamle.. Er det ikke gøyalt å ha et navn som ikke 10 i samme skoleklasse heter?

 

Navnet er jo fint nok det, men det er jo så sinsykt mange som heter det som blir født for tiden. Også NOAH, ELIAS OG (Markus, Mathias og Magnus).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det samme er med navn som benjamin, sebastian og oliver f.eks og. syns egentlig det er enda fler som heter det... men man ikke alltid tenke på hva som er populært osv. er det et navn man liker, syns jeg man skal velge det for det.. men jeg skjønner hva du mener:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart det det....da vi fill vår gutt for 5 år siden valgte vi et navn som ikke så mange heter.Da bestemte jeg kjapt at om vi skulle få en gutt til hadde Lukas vært kult pluss at det passer til navnet til storebror. Ja,så nå sitter jeg her da og venter på Lille Lukas:) Og han blir jo tydeligvis ikke den eneste...Men,men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som med Jonas og Julie for et par år siden..... 5 stk. på jobben min ble foreldre iløpet av noen måneder. De tre som fikk gutter, kalte dem for Jonas, mens de to andre som fikk jenter, kalte dem for Julie.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns også det er utrolig mange elias og noah for tiden.. Veldig fine navn altså, men jeg ville heller valgt et navn som kanskje ikke 5 andre i klassen har...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Lucas er ett flott navn. Sikkert mange andre som syntes det også siden det er mange som vil bruke det. Ser ikke problemet i att fler har samme navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn tenkte jeg og før jeg ble gravid, men etter at jeg fant ut hvor vanskelig det egentlig er å finne et navn man liker, synes jeg man skal bruke det navnet uansett hvor "moderne"det måtte være..Kan ikke ta hensyn til hvor mange andre som heter det samme..Kanskje har man et navn man har likt i årevis..skal man ikke bruke det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...