Gå til innhold

Jeg trenger sårt mange råd av dere nå....


minni`79 og gogutten

Anbefalte innlegg

I dag har vært en utrolig slitsom og vond dag. Jeg og min mann vet vi skal gjennom ICSI, men har ikke helt bestemt oss for privat eller offentlig. Snakka med Medicus i Tr. Heim i dag og de virket sååå koselige og vi kunne begynne neste mnd hvis vi ville. Vi hadde i grunn bestemt oss for det, men så sier vår gyn at han anbefales oss å ta St. Olav. Han sier også at det kun er 3 mnd ventetid, men dette stemmer da ikke med det jeg har hørt her????? Jeg får jo ikke engang snakket med de på St. Olav for det er så lang telefon.kø!!

 

Nå hadde vi liksom bestemt oss for Medicus, men blir jo veldig i tvil når våres gyn anbefaler St. Olav. Jeg blir gaaaaal!!!!! Hva skal vi gjøre? Orker ikke å ventei 7-8 mnd på å komme inn heller, men så vil jeg jo være der de beste resultatene er. Kanskje vi kan ta ett forsøk på Medicus før vi går over på det offentlige?!

 

 

Hva synes dere?? Trenger mange synspunkter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Vet ingen ting om Medicus - så der kan jeg ikke hjelpe deg, men vi var på St.Olavs i august 2004, og skal som resultat av det snart feire 1-årsdag her i huset. Det var veldig hyggelig personale, og de forklarte og ga seg god tid. De tok godt vare på oss!! Kjempe positiv opplevelse for oss, ikke som jeg fryktet; litt samlebåndsfølelse....Vi hadde ikke lang ventetid, selv om vi har barn fra før også, men lang og lang...det er det jo du som definerer...tror det var 5 mnd....

 

Lykke til med avgjørelsen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...