Gå til innhold

Noen studenter her?????????????????????


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg studerer pedagogikk for øyeblikket til jeg kommer inn på sykepleie i Stavanger! Håper jeg kommer inn i høst, før jeg går i permisjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal begynne å studere sykepleien etter permisjonen. nå er det bare siste år på videregående så langt.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jepp student ved HiO, reseptarutdanningen:)

( og jeg er sikkert den eneste på denne utd oxo...hehe)

 

Ny termin i dag etter ul: 25 sept!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på tampen av et psykologistudium. Har også tatt litt sosiologi, sosialantropologi og medievitenskap. Sitter med hjemmeeksamen nå i "kjønn og medier" og "minoritetspsykologi". Er i tillegg hjemme med William som blir to år i juli, og noen dager er det kvalmen som styrer, andre dager får jeg heldigvis gjort litt. Ikke bare bare å senke ambisjonene som student når formen krangler, eller hvordan fungerer det for dere andre?? Jeg stressa mest, og fikk gjort minst, når jeg gikk gravid med nr.1 (student da og)- mens nå klarer jeg i større grad å senke skuldrene. Men skulle jo helst fått unna så mange eksamener som mulig før fødsel... :-) Dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medisin, 3. året. Gruer meg til eksamen...hodet er liksom helt andre plasser. Og i oktober når jeg skal ligge og skreve og banne, så skal klassen min ha obstetrikk/gyn-undervisning. Kjempegøy å treffe guttene på kullet i den situasjonen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en jordmor student (som studere via en Australske uni), men har tatt ferie for tiden mens vi er i norge :) Skal tilbake neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer sykepleie ved HIO. Tar permisjon nste år, da dette er et fryktelig hektisk år med mye praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg studerer markedskommunikasjon på BI Oslo, siste året nå, så rekker heldigvis å bli ferdig før babyen kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber nå, men skulle egentlig begynne på skole HIO reseptarutdanning til høsten.. Det er nå utsatt til neste høst!! Spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykepleierstudent ved HIVE, men har tatt permisjon dette svangerskapet fordi helsa ikke har vært eller er særlig god. Så jeg må ta hele året om igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig student, men har hatt fødseslpermisjon fra februar....

Holder på med 4. studieår allmennlærer ved HiB (spesialpedagogikk) Har et halvt år igjen... planlegger å ta det fra januar neste år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...