Gå til innhold

lite bevegelser i dag


gutt060606&jente010110

Anbefalte innlegg

babyen i magen har hele tiden vært veldig,veldig aktiv hver dag.men i dag har det nesten ikke vært noe spark,bare litt.jeg er veldig trøtt i dag,kan babyen og være det da,og derfor sparke mindre?blir litt bekymret når han ellers er helt i hundre 24 timer i døgnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo kanskje prøve med noe søtt?? Da pleier min å svare hvertfall:o) Og blir du altfor bekymret, hadde jeg bare ringt føden og hørt!! Bedre å ringe en gang for mye en for lite sier jeg!!!! Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på føden i dag for nettopp det - lite liv.

Alt vel, han lever og har det etter forholdene bra - det begynner å bli trangt inni der - vanskelig å bevege seg - derfor lite liv.

Hadde litt lite fostervann, men det skulle være greit nok. Først ville de ha meg inn igjen på kontroll, så bestemte de seg for at det var greit :)

 

Prøv isvann også - drikk et glass på styrten - da bruker de små å reagere (de får kaldt vann langs rumpen sin).

 

Lykke til!

Og er du urolig så ring endelig fødeavdelingen eller jordmoren din - derfor de er der :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde også dette for noen uker siden. Hadde kjent minimalt med liv i tre dager og ringte jordmor, som igjen ba meg ringe føden. Fikk en ekstra ultralyd. Alt var bra, og de kunne ikke si hva som var grunnen til at jeg hadde kjent så lite. Men etter den tid har jeg kjent rikelig med liv. Jeg anbefaler deg å ringe jordmoren din eller fødeavdelingen. Selv syntes jeg at jeg var til bry, men veldig godt å få bekreftet at alt var bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kontakta føden?

 

Var faktisk på føden igår pga lite liv i 8 dgr hos lille-gullet i magen. Har en rolig baby i magen til vanlig så når sparka blei mange færre og masse svakare, blei eg naturlig nok bekymra. Tok ctg og ultralyd, alt såg greitt ut, kunne høyre babyen sparke men eg kjente ingenting. Gullet har lagt seg på skrå så og sparka innover så kanskje derfor eg ikkje har kjent noko. Hadde fint med fostervatn, hjertelyden var bra og blodgjennomstrømminga i navlestrengen er som den skal.

 

Dei vil følge meg opp litt ekstra og skal tilbake til ny ultralyd om 6 veker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babyer er ikke like aktive hver dag men er du usikker så ring føden å snakk med de å evnt ta deg en tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare kjent små defuse begegelser i ettermiddag og det var 24 timer før der ikke noen jeg kunne kjenne. Ble sendt til sykehuset for å få sjekket det opp, og det var hjertet i fullbank. 140-150 slag. Men barnet veldig stille også under hele ultralyden. Syntes det er veldig skummelt. Håper bare det ikke er noe galt. Men de kunne ikke se noe feil.

Er i uke 28 + 2. skal følge med i par dager og kontakte igjen om det føles velig feil. Men dem så jo alt så fint ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=) takk for savr=)

ringte føden og fikk komme på kontroll.alt var bra m gullet,og han begynte å sparke igjen da eg kom dit=) men e nok ikek lenge til han dukker opp nå.,livmorhalsen min har sunket veldig!har fått medisiner mot kynnere,så får håpe han holder seg inne en god stund til!!skummelt det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...