Gå til innhold

Takker for meg =)


LoopyLoo fikk jente 15.07.06

Anbefalte innlegg

Da var det på tide å flytte over til 3. trimester. Helt utrolig at jeg allerede er i 7. måned, da gitt! Synes tiden går fort jeg =D Bare 12 uker igjen til termin - wow! Har begynt å grue meg litt til fødselen, men prøver å ikke tenke for mye på det.

 

Ellers klarte jeg å falle ned trappa i går - ikke særlig lurt nei, men er jo så klumsete for tiden *sukk*. Landet heldigvis på ryggen, og bortsett fra litt sår rygg og en stiv skulder, gikk det utrolig bra. Fikk egentlig mest panikk for at det skulle sette igang noe rier, men det gjorde det heldigvis ikke. Glad for at jeg skal til jm på fredag, så kan hun også undersøke at alt har gått bra.

 

Så, takk for meg - har ikke hatt verdens beste tid til å skrive så mye her inne, men mange koselige folk har jeg 'møtt'. Ønsker alle lykke til videre, og 'ser' vel mange av dere på 3. trimester snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg LoopyLoo m/prinsesse :-)

 

Så kjekt å være kommet så langt da. Kommer ruslende om en 3 ukers tid, synest oxo det begynner å gå litt på frem her....

Uff ikke noe kjekt å ramle i trappa da,men godt at det gikk så bra tross alt,de tåler heldigvis mye mer en vi aner inni der :-)

Kos deg på 3 trimester så sees vi om en stund ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige du. Lykke til med de siste 12 ukene! Vi sees så vidt før du er i mål tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :-)

Lykke til med de siste 12 ukene. Du kikker vel innom oss av og til ? :-)

Kommer etter snart! :-)

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle koselige hilsener!!!

Klart jeg kommer til å titte innom her fra tid til annen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...