Gå til innhold

~mamsen~


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

Nå vet du hvem jeg er... Har du no hjemmeside?! Hvordan fant du min?!

Syns det blir ekkelt å gå på bcc og vite at du vet hvem jeg er og ikke vite hvem du er....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hjemmeside! Tror ikke eg kommer til å kjenne deg igjen. Er veldig sjeldent på bcc. Min mann liker seg ikke der. Veldig synd....

Men men sånn er no livet.

Hvordan gikk det med deg og spira da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid eg. Håper den sitter. Fikk termin .26.12. Blir en julebaby.

Håper å få noen uker før tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer da!!! Kjempe masse!!!!

Det gikk ikke helt fo rmeg gitt... Men egentlig bare glad for det. Får håpe jeg får en sommer uten å gå gravid og kvalm... :) Nyte båt og vannet for en gangs skyld... :)

Men er ikke mannen din med eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg gikk "ut" av dkm for noen år siden. Fant meg en type. Gifta oss. Og fikk en gutt. Eg har veldig lyst å bli med i dkm igjen. Men er litt vanskelig når du har en mann som ikke vil og kommer helt "utende fra". Han har ingenting i mot det. Bare ikke "hans greie" Og det aseptere eg.Mne no er vi altsp på vei med nr to. Kanskje eg tar meg en tur til bcc en eller annen gang. Må jo få se de hyttene min familie skryter sånn av. Eg selv er med i dkm. Går på møter og slik. Bare ikke mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lage middag i sta... :)

Det er jo bra at du har lyst til å komme med i dkm igjen da! Men er ikke lett når du har en mann som ikke vil tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. er ikke det. Han har ingenting imot det, så det er bra. Kankje eg klarer å påvirke han en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...