Gjest Skrevet 19. april 2006 #1 Del Skrevet 19. april 2006 Hei hei! Nå vet du hvem jeg er... Har du no hjemmeside?! Hvordan fant du min?! Syns det blir ekkelt å gå på bcc og vite at du vet hvem jeg er og ikke vite hvem du er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. april 2006 #2 Del Skrevet 19. april 2006 Eller er du her?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt! Skrevet 19. april 2006 #3 Del Skrevet 19. april 2006 Har ikke hjemmeside! Tror ikke eg kommer til å kjenne deg igjen. Er veldig sjeldent på bcc. Min mann liker seg ikke der. Veldig synd.... Men men sånn er no livet. Hvordan gikk det med deg og spira da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt! Skrevet 19. april 2006 #4 Del Skrevet 19. april 2006 Er gravid eg. Håper den sitter. Fikk termin .26.12. Blir en julebaby. Håper å få noen uker før tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. april 2006 #5 Del Skrevet 19. april 2006 Gratulerer da!!! Kjempe masse!!!! Det gikk ikke helt fo rmeg gitt... Men egentlig bare glad for det. Får håpe jeg får en sommer uten å gå gravid og kvalm... Nyte båt og vannet for en gangs skyld... Men er ikke mannen din med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. april 2006 #6 Del Skrevet 19. april 2006 Har du forresten sett meg på hjemmesiden vår?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt! Skrevet 19. april 2006 #7 Del Skrevet 19. april 2006 Eg gikk "ut" av dkm for noen år siden. Fant meg en type. Gifta oss. Og fikk en gutt. Eg har veldig lyst å bli med i dkm igjen. Men er litt vanskelig når du har en mann som ikke vil og kommer helt "utende fra". Han har ingenting i mot det. Bare ikke "hans greie" Og det aseptere eg.Mne no er vi altsp på vei med nr to. Kanskje eg tar meg en tur til bcc en eller annen gang. Må jo få se de hyttene min familie skryter sånn av. Eg selv er med i dkm. Går på møter og slik. Bare ikke mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt! Skrevet 19. april 2006 #8 Del Skrevet 19. april 2006 Kan misforståes slik er skrev det. Kaller med for en i dkm, men er ikke omvent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. april 2006 #9 Del Skrevet 19. april 2006 Ja, ok. Tror jeg skjønner det litt... =) Ja det har blitt utrolig fint der borte nå!!! Burde ta deg en tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. april 2006 #10 Del Skrevet 19. april 2006 Er du her mamsen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt! Skrevet 19. april 2006 #11 Del Skrevet 19. april 2006 Ja. No er eg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. april 2006 #12 Del Skrevet 19. april 2006 Måtte lage middag i sta... Det er jo bra at du har lyst til å komme med i dkm igjen da! Men er ikke lett når du har en mann som ikke vil tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt! Skrevet 19. april 2006 #13 Del Skrevet 19. april 2006 Nei. er ikke det. Han har ingenting imot det, så det er bra. Kankje eg klarer å påvirke han en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. april 2006 #14 Del Skrevet 19. april 2006 Men det er flere som er alene da. At de er med og mannen ikke... Vi skal ikke gå på chatten da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt! Skrevet 19. april 2006 #15 Del Skrevet 19. april 2006 Jo, det kan vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. april 2006 #16 Del Skrevet 19. april 2006 Da er jeg der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå