Gå til innhold

Hjeeelp bare 10 dager igjen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huttetu!!!

Kjenner igjen følelsen... Eller ikke... Men får sånn kiling i magen av og til, selv om jeg ikke skal gifte meg før i juni....

Lykke, lykke, lykke til!

Skrevet

tusen, tusen, tusen takk hehe...kjenner jeg begynner å kaldsvette hver gang noen nevner hvor kort tid det er igjen liksom...puh...

Skrevet

Hvor skal du gifte deg? Kirke? Hvor i Norge, eller skal du til utlandet?

Vi skal til Paris, bare smaboer'n og jeg. Snuppa får være hjemme denne gangen. Hehehe.. Skal kose oss og være skikkelig kjærster i en hel langhelg!!! (torsdag til søndag...) Kjolen er ferdig. Men det blir ikke hvit brudekjole. Mer som en 60-talls kjole i rosa thai-silke. Er sååååå stolt av den!

Skrevet

åååh så koselig da...hadde jeg valgt om igjen så hadde jeg gjort det samme, men nå er det for sent hehehe...vi skal ha kirkebryllup ja :-) stress å planlegge bryllup med en på 2 år og 3 mndr og ei på 9,5 mndr på slep liksom...

skal finne linken til kjolen min hvis du gidder å se :-)

Skrevet

Kjempefin kjole! Liker de som er enkle best, jeg... Denne var jo utrolig flott!

Jeg skal ha en lys rosa kjole. Litt 60-talls. Trang oventil og en del sving i skjørtet. (Tenk deg din kjole... Sett på en halterneck, ta bort splitten, klipp den av ca. midt på leggen, sy på ett lag til på overdelen og brett ut på midten så det blir en slags krave mellom puppene (...) og farg den lys rosa... Forstod du det?)

Bare ni dager igjen nå, eller?

Skrevet

hei..så moro da:)må kikke på kjolen din jeg også...gleder meg masse jeg også, men begynner å få litt nerver:)..bryllupet er ikke før 15.juli , føles så kjempe lenge til

Skrevet

kjempe nydelig kjole også forresten...hva slags blomster skal du ha til?

Skrevet

så stilig, tror sånn halvveis jeg klarer å se den for meg ja :-) kan tenkle meg du blir kjempe nydelig altså :-)

Skrevet

takk for det :-) hehe, blomstene ja....jeg aner ikke hva de heter...har ikke greie på sånnt...kan forklare hvordan buketten skal se ut da...

det skal gå i for det meste hvite blomster, litt lyserosa skal det også være...med litt grønnt innimellom...den henger nedover på en måte og så er det litt gjennomsiktige steiner som er tredd innimellom på en måte...skal ta bilder å legge inn på våre album etterhvert :-)

Skrevet

høres flott ut..er nervene under kontroll eller?:)nå er det ikke mange dageneigjen...har du alt klart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...