mai_med_gulljenta! Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 ville bare si hei til dere alle!! Jeg e alene mamma til en liten vedunderli prinsesse (verdens stolteste mamma hi hi) pappaen til jenta mi gir totalt "faen" enda han lovet å stille opp!! masse styr rundt hele greiene... men meg å jentungen har det hvertfall helt fint, bare koser oss ha en fin dag alle sammen!!
Maren & Tian Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Heihei.. Å velkommen.. Jeg er selv alene mamma til verdens fineste gutt.. Å er sikkert like stolt.. hihi.. Har heller ingen kontakt med pappan til min gutt.. Han har aldri sett hn heller.. Men vi har d kjempe flott vi også..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Velkommen hit!! hvor bor dere hen da'' Jeg er alenemamma til en liten snuppe på 5 mnd, stortrives vi!! Har litt kontakt m pappaen, men han er ikke veeeeeldig interessert kan man si... men men. Vi bor i bærum, og jeg er 23 år! du da''
♡ [email protected]♡ Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 hei velkommen... jeg er ikke helt alene mamma ennå.. er på vippen =( bor i østfold ....
mai_med_gulljenta! Skrevet 19. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2006 jeg er 22 år og bor utenfor bergen! Dere aner ikke hvem som ringte meg isted, jo nemmeli farmoren til gullet.... har aldri snakket med henne før! det gikk overaskende bra hun virket super hyggeli! hun ville gjerne bli kjent med oss... skal treffe henne på fredag, blir spennende men samtidi litt skummelt!!!! noen som har noen erfaringer eller gode tips å komme med??? hilsen oss
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 oi så bra da! det var koselig!! har vel ingen spesielle tips å gi men... lykke til da! bra hun bryr seg da, selvom sønnen hennes ikke gjør det. Håper dere kommer overens, og kan holde kontakten!!
*ulvemor* Skrevet 20. april 2006 #7 Skrevet 20. april 2006 heihei:) jeg er 22 år fra trondheim, alene med ei lita snuppa på 4,5 mnd:) Stortrives jeg også. Har kontakt med pappan og fam hans. Går helt greit.. Kjempebra om du kan ha kontakt med farmora i hvertfall da, jeg er hos farmora hver onsdag på middag jeg, det er koselig:) Lykke til med den lille da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå