Gå til innhold

:(


VilJegVil?

Anbefalte innlegg

Ingen mens, ingen egg løsning.. masse symptomer på at jeg er gravid( trøtt, ømme pupper , kviser på nedre del av kinnet, humør svigninger..) men selvfølgelig en negativ test.. Pga at jeg ikke blør når jeg har mensen så kan jeg ikke regne meg frem til syklusen min heller... Blir så fortvilet her. Sitter med smerter i puppene og var sikker på at I DAG ville jeg teste positivt... Tror dette er smerter jeg nesten overbeviser meg selv til at jeg har fordi jeg vil ha dem.. Er litt rar kanskje... håper hele tiden at jeg skal våkne opp kvalm osv...

Pleier å være en positiv sjel her inne som bakker folk opp når de er langt nede, men nå bare sitter jeg og gråter... Orker ikke dette mer jeg..

Min søster har akuratt fått kreft i livmorhalsen og er 30 år jeg litt yngre... hun kan ikke få barn igjen.. Tenk om noe sånt skjer med meg og sjangsen ikke er der lenger. er ikke 20 år lenger... Jeg har et barn fra før, men samboen ingen. Skal på utredning, men er for sliten til å ta skikkelig tak i det... Hvorfor ble jeg gravid 2 ganger på to år uplanlagt ( et barn og en SA ) , men nå som vi har prøvd i snart et år så går det ikke!§!!

None andre som ikke har mensen , men som vet om man kan bli gravid fordet...Har mensen smerter en gang i mnd uten å blø...

Beklager et lang innlegg om bare meg og mine følelser, men er bare så trist......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tusen takk.. sitter å gråter enda mer jeg nå...

Klarer ikke gå ut i vaskeriet i gangen her engang.. tårene bare triller og sminken er helt andre steder enn den bør..

Lykke til du også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...