Gå til innhold

Nicket mitt sier vel sitt.......... =D


Gjest

Anbefalte innlegg

VI HAR VÆRT PÅ ULTRALYD ! Verdens søteste lille jente ligger og koser seg inni magen min ! Meget aktiv og lå i HELT perfekt profil da vi var der ! Morkaken er på bakveggen, og da jeg drakk en flaske cola før jeg gikk inn var hun virkelig i "sving" og viste seg frem !

 

 

Det kom et par jordmødre innom for å hente noe mens ultralyden foregikk og de skrøt MEGET av posisjonen hun lå i, sa det var en sjelden bra profil ! Oia seg og var helt med !

 

Har aldri vært så glad fra topp til tå før i hele livet mitt, dette var klimaks så langt, tipper det topper seg i september, termin ble satt til den jeg hadde 13 september ! Veldig moro !

 

 

ÅÅÅH SÅ GLADE VI ER !

 

Stor klem fra oss !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har byttet nick som dere SIKKERT forstod !

 

Her er målene :

 

BPD: 46

 

MAD: 44

 

Femur: 30

 

 

weeeeeeeeeeee, hvilke mål hadde dinsin ? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jenta Ü

 

Min har ikke noen mål enda, for har ikke vært på ul.. Må nok vente noen måneder til.

 

(Var i uke 12 da, men den telles liksom ikke ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig! Er det ikke deilig å vite at alt står bra til der inne og at hun ligger der og har det godt?

 

Gleder meg sånn til neste uke, da skal jeg på ultralyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koseli =)=)=) min lille prins hadde målene:

 

BPD. 47

MAD: 42

Femur: 27

 

 

vil se han flere ganger jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis. Er det ikke en fantastisk følelse?????

 

Jeg skal tilbake i morgen jeg fordi at gutten min lå så sammekrøpet, men det kjennes absolutt ut som om han driver og strekker seg nå.

 

Hans mål var

 

BPD 41

MAD 39

Femur 22

 

Og da var vi 17+1.

 

Gleder meg til å forhåpentligvis få se ham ordentlig i morgen. Vi skulle få komme tilbake fordi at hun ikke fikk tatt fine bilder til oss. Så nå skal den kommende tante og lmin illesøster være med i morgen, og hun er helt dårlig fordi at hun gleder seg sånn.

 

 

Dette er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er SÅ fantastisk ja ! Jeg klarer ikke få beina på jorden igjen etter dette hehe, er SÅÅÅ glad !!!

 

 

Klem klem !!! Har lagt ut 3 bilder av henne !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann kjære jente med jente =)

 

Jeg var til UL da jeg var 19+0 uker på vei med lillejenta mi...hvis ikke jeg husker helt feil var hennes mål:

 

MAD: 45 mm

BPD: 46 mm

FEMUR: 40 mm (men det tror ikke jeg var helt nøyktig - i tilfelle har hun laaange bein =)

 

Hun var mindre enn Elias var til ca samme tid. Ikke bekymre deg om ho er svær eller ei...det svaret får du ikke før ho er født =)

 

Klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Målene til min lille gutt var:

 

BPD: 47

MAD: 42

FEMUR: 30

 

Denne lille prinsen hadde lengre bein enn sist prins (ul tatt på 19+2 på begge to) mens førsteprinsen hadde lengre rygg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også på UL i dag, men kunne ikke se om det var gutt eller jente - den ville ikke vise seg...

 

Men gøy var det likevel, en livlig krabat som herjet rundt (hadde spist en halv pakke love hearts før jeg gikk inn)

 

Jeg ble satt tilbake 5 dager på UL, men tror likevel "min" termin er mere rett. (i følge UL er jeg i dag 17+0, i følge meg 17+5)

 

BPD: 40

MAD: 39

Femur: 27

 

Hva betyr disse forkortelsene da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Femur må være lengden på lårhalsen, ikke?

Når hun målte så jeg hun målte nedover (lengden) ikke bredden.

 

Takk for oppklaringen av de andre begrepene:) Jeg visste ikke hvilken av dem som var hode, og hvilken som var mage.

(Hun forklarte det, men i min lykkerus glemte jeg det rett etterpå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...