Gå til innhold

Puppene "lekker" ikke


Fredslilja

Anbefalte innlegg

Er 37+1 idag og puppene mine lekker absolutt ingenting råmelk. I forrige svangerskap måtte jeg bruke innlegg ei god stund før fødselen ellers ble t-skjorten min helt våt-stiv om natta. Fikk ei jente den gang. Og hun kom 2 uker og 3 dager før terminen.

 

Er det noe som er galt no? Får jeg ikke melk? Burde jeg ikke lekke litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener det er helt normalt. Det kommer helt sikkert i rikelig monn når barnet kommer, ihvertfall siden du har ammet før. Tror ikke kjønnet har noe å si, kanskje folk kan svare på det? Jeg lekker (siden uke 17 eller noe), og jeg skal ha gutt.

Vær glad til, det er jo ikke kjekt å gå med innlegg og sove med bh i år og dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 40, og puppene mine lekker INGENTING!!

 

Tror ikke det er noe å bekymre seg for, dette varierer fra person til person og fra svangerskap til svangarskap.

 

Du kan bare være glad du slipper å lekke allerede, melk får du uansett!!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 31 og må skikkelig skvise for å se at det er noe inni der. Det som er til meg er at jeg har strevd med ammingen før og håper inderlig at dette er noe som vil ta seg opp etterhvert... Men gjør ikke noe at det venter altså, for all del, bare det kommer og jeg får til amminga. Må bare rope det ut litt sånn: DENNE GANGEN SKAL JEG KLARE AMMINGA!!!!! Gått å få sagt det:) Skal gjøre alt i min makt for å klare det, om jeg så skal sitte aleine hele dagen for å amme. For jeg vil ikke ha tilskuere til ammingen min, bortsett fra mann og barn da, de får se. Men ellers er dette noe jeg vil gjøre alene. Er litt for beskjeden og sikkert ett noe anstrengt forhold til kropp og "nakenhet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 8 dager til termin- nå er jeg begynt å lekke....

 

trodde ikke jeg hadde melk jeg siden det aldri kom noe...

men jammen tok eg feil....

 

melken kommer den- ingenting å begymre seg for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...