Gå til innhold

Noen som har blitt satt i gang tidligere pga. bekkenløsning?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har bedd legen min snakke med jordmor om å vurdere å sette meg i gang på termin- får vite det to dager før termin...

har termin om 8 dager og jeg sliter m balangsen pga bekkenløsningen plutselig detter jeg tilsiden og jeg klarer ikke gå over lengre strekninger fordi hoften gjør så innmari vondt....

 

håper at de setter meg i gang på termin om jeg ikke kommer før, for jeg orker ikke mer skjønner ikke hvordan jeg skal klare å føde en gang når jeg ikke en gang klarer å stå oppreist over en viss tid.

 

lykke til i hvertfall... snakk m jordmoren din å hør m henne hva hun sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er kanskje forskjellig fra sted til sted...men sist jeg gikk gravid og var krykke/sengeliggende pga bekkenløsning i symfysen så fikk jeg beskjed om at det ikke er grunn til å bli satt igang men evnt. at man blir innlagt litt før for å få hvile. Det er i seg selv ingen fordel å bli satt igang om man ikke må for fødselen blir ofte mer slitsom og lengre enn om den starter naturlig.

Men som sagt jeg vet ikke hvordan praksisen er ellers i landet, men det var det jeg fikk beskjed om sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sterke bekkenplager, og hatt helt vanvittig vondt i over 3 uke rnå, er svimmel hele tiden og kaster opp og sover ikke på natten.

Men JM og sykehuset der jeg skal føde sier dette ikke er god nok grunn til å bli satt igang før tiden...

Så tviler der ja, må nok smøre deg med tolmodighet som de fleste andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...