anaina Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Vi satt bare og snakket sammen og plutselig kikket vi på herandre i skrekkblandet fryd og konstaterte at vi hadde blitt enige om å gifte oss... Vi har booket både vigsler og lokale, men ikke fortalt familiene om det ennå, for han har hintet om at han har tenkt å komme med ring og gå ned på kne. Nå er det ting som tyder på at det er rett rundt hjørnet, så da kunne jeg tenke meg å korte ventetiden med deres historier om romantiske, overraskende (det blir jo ikke dette, akkurat), morsomme eller rare frierier ...
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Hei hei.. Tar hele historien i en kort versjon jeg da.... vi møttes på 1. skoledag på vgs.. en skummel type syntes jeg.. hehe men innen et par dager var vi alt blitt bestevenner.. som kunne dele og snakke om alt... vi hadde kjærester og det hver for oss... det ble slutt mellom han og eksen i russetiden, og mellom meg og min eks rett etter skoleslutt... den 7 juli møttes vi på et utested, og det sa bare poff.... dagen etter var vi sammen..... det var rart, men likevel heeeelt riktig..... vi var sammen 24/7 til han reiste på befalsskolen... der var han i 12 helt grusomme dager.... han kom hjem 2 aug... med 3 langstilkede røde roser, i skjorte og slips, såg ut som et takras (etter skikkelig uttørking og helvete på befalskolen) , på et kne og med den flotteste diamantring.... og sånn ble det.. nå skal vi gifte oss (5 aug) nesten på 5 års dagen til forlovelsen... det er min historie.... mange klemzer fra
yasmina Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Jeg ble fridd til på julaften morgen. Ringen lå i siste gaven i julekalenderen. Da vi sto opp om morgenen fikk jeg blomster og sambo og lillegutt dekket til frokost med musikk og levende lys overalt. Dumme meg trodde det var fordi det var jul..... Etter at vi hadde spist var det tid for julekalender, sambo åpnet sin først og så var det meg..... Hentet gaven min og begynte å pakke opp. Fant en slik ekse fra gullsmeden inni der og da jeg kikket opp satt sambo på kne foran meg. Han tok esken ifra meg og åpnet den,tårene trillet hos ham da han spurte om jeg ville gifte meg med han. Vi venter nå nr 2 i juni og skal gifte oss til vinteren. Kjolen er allerede kjøpt og lokalene er booket. Gleder meg masse Klem
Lis67 Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 Åh.. så utrolig romantisk! Hold godt på den mannen!
2b&spira Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 sambo jobbet en hel dag for farfaren sin fikk pengene løp i butikken å kjøpte ringen ba meg kle på meg,tok på skjerf for øynene å kjørte meg på ett høyt punkt i fredrikstad så jeg så alle de fine lysene. han ba meg gå ut av vilen og sa jeg har noe å si så gikk han ned ¨på kne så sa han vil du gifte deg med meg å leve resten av livet sammen?? da kom latteren å tårene i hverandre i det jeg sa ja..
♥Prinzessin♥ Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 Det var påska 2004, og vi skulle på hyttetur, vi to alene. Jeg satt ute på terrassen og nøt det nydelige været, da han kom ut med et gigantisk påskeegg og la det i fanget mitt. Jeg begynte å le, han vet jo hvor glad jeg er i godterier. Da jeg åpnet det, var det som ventet masse godt oppi, men også et mindre påskeegg. Da jeg åpnet det, satt det en bitteliten bamse oppi med en åpen eske på fanget - inni lå det to forlovelsesringer. Det var da han gikk ned på kne og hvisket de magiske ordene... Det var det beste påskegodtet noensinne!!!! :)
September2005 Skrevet 20. april 2006 #7 Skrevet 20. april 2006 Hei! Det er så utrolig kos å lese om frierier og bryllup! Til dere som skal gifte dere kan jeg bare si at det var en helt utrolig opplevelse! Vi hadde en fantastisk dag 18.juni i fjor og jeg skulle ønske vi kunne giftet oss igjen og igjen (Mannen min og jeg altså.... ). Han fridde for to år siden. Vi hadde tatt oss fri fra jobben i tre måneder for å reise rundt i verden. Vi hadde jo vært sammen en stund og hadde som de fleste andre par vært innom bryllupsdebatten, og må innrømme at tanken hadde slått meg om at det kanskje kunne skje på denne reisen. Men da det ikke skjedde på fjellturen i Himalaya (hvor vi var oppe på 5416 meters høyde - han er veldig glad i tur og fjell (jo høyere jo bedre) og dette ville vært et naturlig sted for ham å fri... ) slo jeg fort fra meg de tankene. Ble derfor "tatt helt på senga" i Indonesia da han plutselig gikk ned på kne og fridde på kanten av en vulkan kl seks om morgenen da vi satt og så på soloppgangen. Det var så utrolig romantisk! Ringen hadde han kjøpt i Norge så alt var veldig godt planlagt.... (skjønte i etterkant hvorfor han var så fast bestemt på hele tiden å ta seg av vesken med pass, penger osv. - ringen lyste opp hver gang vi fikk scannet vesken på flyplassen, men jeg la aldri merke til det.... ). Bryllupet sto som sagt i fjor sommer og på høsten kom verdens skjønneste lille gutt til verden. Vi har det kjempebra sammen og jeg elsker den lille familien min over alt på jord! Lykke til med bryllupet!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 20. april 2006 #8 Skrevet 20. april 2006 Det ble ikke akkurat noe frieri, men vi bare snakket oss frem til et og ble velig enige. Det var forressten paa sambo's foedselsdag, og vi hadde det utrolig romantisk! Satt i senga (paakledd, altsaa.. hehe) og drakk champagne, med rommet fullt av levende lys.. Ble ikke akkurat som det "skal vaere", men det var fint likevel. Og uka etterpaa var vi i gang med forberedelsene! (dette var i begynnelsen av november i fjor, og vi gifter oss i september)
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. april 2006 #9 Skrevet 22. april 2006 var nok mest impulsivt frieriet jeg fikk.. jeg hadde egentlig ønsket meg ganske klart, og egentlig blitt lovet å være forlovet før eldste barnet vårt ble født, men det ble det ikke noe av... vi forlovet oss 3. januar 2004, da var gutten vår 5 mnd. vi hadde hatt en kjempekoselig kveld med god mat, en unge som sov bra, og så så vi på løvenes konge på dvd. da filmen var ferdig satte plutselig min kjære seg ned på kne og fortalte at han eslket meg, og ville være sammen med meg for alltid. og så spurte han om jeg ville gifte meg med han... han gråt så tårene rant... og jeg også... 19. februar 2005 kom ei lita snuppe til verden, og 10. september 2005 giftet vi oss. nå har vi akkurat vært på bryllupsreise i london, og der så vi musicalen løvenes konge. veldig bra!!!!!!!
♡ Rødhette ♡ Skrevet 24. april 2006 #10 Skrevet 24. april 2006 Han hadde kjøpt inn ringer klart til gutten våres ble født... Når vi hadde kommet på eget rom og slappet av litt fridde han...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå