Gå til innhold

Da har jeg også eeendelig vært hos jordmor.=0)


Budeia82,m/4 jenter:)

Anbefalte innlegg

alt var greit, bortsett fra at jeg må begynne med jern (ferritin på 3), og begynnelse på BL.

Hjerteslaga på vesla lå på hele 150, og symfysemålet midt var på hele 25 cm i uke 24, i følge meg selv er jeg 26 uker da.:o)

Så det er ikke rart at jeg har følt at magen har vært større denne gangen da.

Hadde gått opp 4 kilo i løpet av 2 mnd da, men det tar vi ikke så tungt.=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koslig at alt er bra da:O) Dissa kiloene er vel verdt å streve med når man får verdens beste nurk i armene til slutt:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var også hos jordmor i går. hjertelaget hos meg var 156 og symfysemålet mitt var 20 cm. og jeg er bare i uke 16+5..... hvordan vil jeg da se ut etter vært. har ikke gått noe opp i vekt. men så har jeg sluttet med brus. drikker bare vann. søt.... hmmmm litt mer der ja. hehe og jeg venter også min 3. har to jenter fra før. hvoran er formen din ell da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ja da har du i hvertfall begynt og få mage ja.:)

Under målingen av hjerteslaga til vesla så var hun i full gang med romsteringa si så den var i mellom 150 og 160, skikkelig jente lyd som jordmor så fint sa.:)

Formen her er i grunn bra, bortsett fra et bekken som begynner og tulle lit, men slikt har vi ikke tid til nå!

Men merker jo godt at det er mer slitsomt og gå gravid med nr 3, når man har 2 små som også trenger sitt, det begynner vel du også og merke etter hvert vil jeg tro.:)

Fram til uke 17 så hadde ikke jeg heller lagt på meg noe som helst, men nå kommer kiloene i full fart.=0)

Er sykemeldt ut svangerskapet også da, pga blødninger di 3 første mndene.

Så nå kan vi snart ut og nyte finværet og di voksende magene våres.=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...