Gå til innhold

Hvorfor klaffet det ikke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle prøvere.

Sitter hjemme og har fått besøk av TR. Har bare 2pp bak meg, men har hatt like stor tro på at det skulle klaffe begge gangene. Har hatt mye sex, fårr positiv EL og sett at demperaturen har steget etter EL.... Men hva er grunnen til at det ikke klaffer da? Blir så sinna, hvorfor fungerer kroppen slik. Trodde visst det var gjort i en fei jeg.... Vet vi ikke har prøvd lenge men blir sinna uansett... Noen som sitter med samme følelser?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg er helt enig....det er ikke så lett som jeg hadde trodd, jeg heller, men hvis man ser på den prosentuelle sjansen, er den høyeste prosenten for å bli gravid ca 17.3%- og det er på dag 14, hvis du har en syklus på 28 dager.....så selv om vi prøver og prøver og har sex alle de fruktbare dagene, er det altså max 17.3% sjanse og ikke 100% som jeg egentlig hadde trodd og håpet på......

 

Forstår deg kjempegodt! Veeeeeldig frustrerende!

 

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, har også mensen. Er ferdig med første syklus med el testing. Så statistikken sier da at jeg skal bli gravid iløpet av 4 mnd... håper det skjer neste da :-) Uansett trenhger jeg ikke miste håpet før om tre måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig, jeg har en gutt fra før og ble gravid på første forsøk da selv etter å ha slutta på pilla rett før, nå hadde jeg el i forrige uke, dette er 1pp, men føler ingenting, litt øm i magen men det sitter litt for høyt oppe hvis jeg skal sammenligne med siste sv skap.

 

Skulle ønske man var 100% sikker så lenge vi traff el, jeg vet at vi traff, hadde sex før og under el, og kanskje tilogmed etter og. sæden kan jo faktisk leve opp til 6døgn så føler meg sikker...

 

All den ventinga gjør at man innbiller seg ting og =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, det er godt å lese at andre enn meg også blir fort ulolmodige. Ut fra statistikken har vi ikke akkurat oddsen med oss. !7 % er ikke akkurat noe å skryte av. Håpet om at man har blitt gravid stiger for hver dag som går etter EL og frem til IKM og rett før IKM så er jeg nesten alltid 100 % sikker på at det har klaffet. Det er rart at man skal være så utrolig forsiktig når man er ung og ikke skal bli gravid, men når en vil det, så er det så vanskelig. Hvor flaks, om jeg kan kalle det det, har man ikke om man blir gravid ved en one night stand, uten å vite om man har el eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det ikke er gøy å gå å vente på den positive testen, men jeg å samboeren min måtte ha 14pp for at d skulle klaffe, så prøv å ikke stress me dette, tror sjanser er mindre da. Vi måtte jo ta en pause, det ble for masse for oss, det gikk ut over foholdet. Men i den pausen, etter 14 pp, da kom det positive svaret. Så prøv å slapp av å nyt heller partneren din å se på det andre som et stort pluss.

 

 

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra tips!

Jeg så filmen nå, og det er litt av ett mirakel som skal skje for at alt skal klaffe...Da kanskje jeg kan slå meg til ro med at 2 pp ikke er så mye likevel

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;

hva gjør jeg feil??Hver gang det henvises til en link,så merker jeg den av og søker på den....MEN jeg får de aldri frem.

Det jeg konkret gjør:

1.merker av

2.trykker ctrl+c

3.søker på linken etter å ha trykket ctrl+v

4.Den aktuelle siden kommer IKKE opp..*sukk*

Hva gjør jeg feil?

Glad for litt mer opplysnig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg merker den. så trykker jeg på høyre musetast så det kommer opp ett gått vindu hvor det står, angre, kopier alt, lim inn osv... Trykker da kopier, og flytter musetasten til adressefeltet og trykker igjen høyre musetast og lim inn. Så trykker jeg bare enter og den søkes opp. Pass på at adressefeltet er tomt før den nye adressen limes inn.

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanskelig når det står på. Vi prøvde i 7pp før vi fikk det til. Det som fikk meg gravid var en lang god ferie med mye avslappning og kos. Tenkte ikke over at jeg kunne være gravid engang. Trodde det aldri kom til å skje uansett.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh..

 

utålmodig er det nye navnet mitt, tror jeg... alttid vært det, men ikke så spesielt som nå...

herlighet...

 

fire dager over IKM... ingen tegn til mens.. men masse graviditetstegn i følge meg selv... huffoghuff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, jeg er også utolmodig og kun i 2pp. Når jeg leser om alle som er i maaaaange fler pp enn meg, får jeg faktisk ganske dårlig samvittighet. jeg har vel egentlig ikke rett til å skrike på rettferdighet helt enda...

og jeg har i alle fall sluttet å tro på at alle som ble gravid da vi gikk på skolen var uhell og "fyllaknull". Det virker jo umulig å bli gravid, skjønner ikke hvordan noen kan bli gravid første gang de har sex etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig, happy*81... skjønner ikke at det går ant å bli gravid sånn "svusj"... den ene gangen man har sex liksom... her går vi og har sex som noen kaniner enkelte av oss. blir det noe barn av det? Nehei!!!

 

Åh.. irriterer meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...