Gå til innhold

Er alle forelsket i den de venter barn med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest leelu23 *28.11.2006*

Ja- jeg ELSKER han jeg skal ha barn med :)

Mannen i mitt liv- uten tvil. Jeg er oppover ørene forelsket og vi planlegger ett mulig bryllup i 2007/2008 :)

Alt annet har gått så fort - så noe må vi ha tilgode..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så glad i samboeren min for tiden. Alt er gale og jeg er dødsnegativ. Håper det går over og at det er hormonene som spiller meg et puss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er suuuper forelsket i den fyren jeg :o)

Hvis ikke vi skulle bygd hus og ha baby i år så hadde vi gifta oss i sommer - ifølge ham ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelska? Nei det var å ta i ja!! Men etter 9 år er det vel vanskelig...Men er ufattelig glad i han, og stolt av han...Syns alle andre menn blekner i forhold!! Han får meg til å le og er flink med ungene....Ville ikke byttet, men forelska er jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke oppover ørene forlska.etter 9 år er det mye dypere følelser inn blanda.Er kjempe glad i han, stolt av han og jeg kan med hånden på hjertet si at dette er vårt 4 kjærlighets barn:0) Elsker han veldig høyt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forelska kan jeg ikke si at jeg er,eller kanskje i perioder. Men jeg elsker han:O) Sånn som de over her sier at det er vanskelig å være forelska etter en del år. Da går det heller over i kjærlighet:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggereb her. Det var bra å høre at alle ikke er forelska i "han".

Trodde det var bare meg. Eg ELSKER mannen min. Kommer aldri til å gå fra han. Men det er dette med forelskelse da, Tror det er et sterkt ord for mange. Særlig meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker mannen min over alt på hele denne jord, han går foran alle!!!

Og ja.. er også fortsatt forelsket. Får sommerfugler i magen når jeg tenker på han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke nyforelsket lenger, men jeg er små forelsket innimellom.

 

det viktigste er at jeg elsker han og det gjør jeg og at han elsker meg.

 

jeg har lært at man ikke kan være forelsket i samme person hele livet. men jeg tror på at forelskelsen er det vi trenger for å hjelpe oss og læere hverandre å kjenne på godt og vondt, slik at en kan elske hverandre. og det kan man resten av livet.

 

vi har vært sammen i 8 og et halvt år. jeg tror jeg sluttet å være forelsket hele tiden etter to år. det betyr ikke at jeg ikke forelsker meg i mannen min innimellom. jeg kan slappe av med han å, og kose meg ed han.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker mannen min - etter snart 9 år sammen er forelskelsen noe som kommer iblant. Vi pleier å feire oss selv og forholdet en gang i året, og da pleier forelskelsen å komme - så det hjelper. Men akkurat nå er jeg mest opptatt av at jeg tror han blir en super far. Og dessuten av at han hjelper meg å holde humøret oppe midt oppi alle hormonene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forelskelsen har vel gått over. men jeg ELSKER han over alt på jord. Og vi er verdens beste venner og gjør stort sett alt sammen. Vi har vært sammen siden jeg var 15, nå i okt har vi vært sammen i 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg er forelsket i min samboer og jeg elsker ham.Tror at en kan holde liv i forelskelsen jeg,hvis en bare arbeider for det.Har kjent ham siden 2001,så det begynner å bli noen år,selv om vi ikke har vært samboere så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja det vil jeg si at jeg er.....selv etter 3år.....nesten like forelsket enda vi....ti-hi.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...