Gå til innhold

Ferier - dårleg råd? god råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ein aleineforelder og ikkje har så god råd må ein kunne tenke litt utradisjonelt valg av type ferie.

For min del så skal eg denne sumaren skal eg på sykkeltur. Bruker da telt til å overnatte i. For det er mykje billigere og barna elsker å ligge i telt. Det koster jo å skaffe seg ny sykkel og henger. Men, det er verdt å bruke skattepengene på i år enn om eg skulle ha brukt dei på sydenreise.

Og når ein reiser på ferie saman med sine barn så reiser ein jo ikkje aleine. Og viss ein ikkje har lyst å reise aleine, så finnes det internett og søke etter reisefølge. Mange aleineforeldre som reiser saman med andre.

Ellers så håper eg at alle har hatt ei fin påske og at alle vil få ein fin sumar.... Håper på mykje sol eg da.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har troa på at gode ferieopplevelser er kjempe viktig for oss og barna våre! Din sykkelferie høres super ut! Kan nok bli et skikkelig godt minne! Nå er gutten min veldig liten ennå så de helt store ferieplanene uteblir ennå.... Etterhvert regner jeg med at det både blir morsomme "spareblussferier" på oss, men også noen litt dyrere ferier! Jeg har bevisst valgt å opprette en reisekonto for meg og gutten - her sparer jeg penger hver måned! Er så fornøyd med dette "innfallet"mitt!! Vet mange setter inn penger på sparekonto - penger de vil at barna skal ha når de blir større, men personlig synes jeg en "reisekonto" er mye bedre! Men for all del han har en sparekonto også, men jeg setter kun inn penger her til jul og bursdag.... Synes det holder jeg... Det er jo leeeeenge til han blir 18 år! Gleder meg SÅ til å oppleve verden (og Norge...tjihi....) med gutten min! *reisefeber allerede*

Har dere merket at det begynner å bli vår folkens??? Er bare så glad i dag jeg!! Og det er deilig etter all vinterdeprisjonen! Tjohooo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...