Gå til innhold

Flere som er ekstremt svimmel?


mammaen til Andreas+Karoline

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste to tre ukene blitt mer og mer svimmel. Kjenner jeg er svimmel selv om jeg sitter ned. Litt som å være full uten å være det hvis dere skjønner (og på langt nær like morsomt :-).

Noen flere som har det slik/har hatt det slik? Begynner på uke 22 i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det slik før jeg ble gravid og hadde mangel på B12... også var jeg veldig svimmel de to første månedene, men så gav det seg. Jeg snakket med en lege som da sa at enkelte gravide var svimmel hele svangerskapet. Men hvis dette har kommet helt plutselig, er det kanskje lurt å ta en tur innom legen ? Bare levere en urinprøve eller noe, så kan de jo teste den og se om du trenger noe ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Tror jeg skal gjøre det, for dette var skikkelig plagsomt.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også svimmel lenge, det var pga lavt blodtrykk og lavt jernlager. Men det ble bedre etter uke 20... Snakk med legen du! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært svimmel og følt meg uggen... viste seg å være lavt blodtrykk...

Sykemeldt pga ennå da det ikke endrer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg også er veldig plaget med å være svimmel, må støtte meg til både vegger og stoler og samboeren min for å ikke svime av, men legen finner ikke ut hvorfor, for jeg har ikke jern mangel, eller høyt eller lavt blod trykk og heller ikke blodmangel. så jeg vet ikke hvorfor jeg har det, drikker masse og spiser bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg gulljenten. Rart at de ikke finner ut av det? Sikkert at det har med graviditet å gjøre? Og ikke med balansesenteret i mellomøret og krystallene der?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...