Gå til innhold

Gnagsåret !


BlueDome

Anbefalte innlegg

Hei. Leste nettopp innlegget ditt ang. vekt. Er 180 høy og veide 90 kilo da jeg ble gravid. Altså hadde jeg noe fra før.. Kastet opp en del og var mye plaget med kvalme fram til uke 18, så spiste veldig lite. Gikk nok ned noen kilo.. Veide meg hos Jordmor sist kontroll..Uke 26, og var fortsatt -0,5 kilo lettere enn da jeg ble gravid, altså 89,5. Jm sa dette var greit og at bebisen tar det han skal ha, men ble litt nervøs selv jeg..

Kiloene kommer vel, tror nok jeg allerede har lagt på meg noen kilo.. Er i uke 29 nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar:) Det er godt å høre at det er flere og at du også fikk til svar at det var greit med bebis:) Han stressa ikke sååå mye legen, men det var nok til at han kommenterte det da. Hadde jo egentlig regna med at jeg hadde lagt på meg kjempemye denne gangen, siden jeg har kost meg godt i påska... Men så har det også vært sånn at mye godterier tåler jeg ikke, for det kommer bare opp igjen.... Er jo en balansegang dette føler jeg, er jo redd for å legge "unødvendig" på meg, men samtidig skal jeg jo ikke slanke meg nå.... Men baby sparker og turner og har snudd seg opp/ned og fosterlyden var fin, og magen har vokst, så da stoler jeg på at alt er bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ikke på meg før jeg var i uke 34, og jeg mistet bare 4-5 kg helt i begynnelsen.....Er nå i uke 38+3, og har vel lagt på meg 3-4 kg vil jeg tro max.....Jeg har nok å ta av, og har stor baby i magen, så dette har aldri blitt kommentert negativt :)

 

Babyen tar det den trenger den, så lenge du har noen "reserver" på kroppen da.....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, har da noen reserver, men de begynner faktisk å forsvinne litt de også:) Men det er vel kanskje fra nå jeg virkelig begynner å legge på meg. Bare at dette har vært så stikk i strid med de andre svangerskapene jeg har vært igjennom. men var også slankere da. Hvertfall det første....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt forrige svangerskap gikk jeg ned 8kg de 5 første mnd, etter det la jeg kun på meg 4kg. Jeg fikk ei jente på 3500gr, så babyen tar det den trenger. Ingen grunn til bekymring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...