Gå til innhold

Da har vi begynt med Sleep sense....


giggia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du.

 

Vi brukte sleepsense da jenta vår på da 6 mnd sov veldig dårlig på natten og ikke ville legge seg på kvelden. Det fungerte kjempebra for oss. Hun er nå straks 8 mnd og sover veldig bra. Legger seg uten skrik og skrål om kvelden og sovner selv i egen seng. Vi har selvfølgelig hatt noen netter hvor det ikke har vært helt bra, men hun har da også fått tenner, så det har nok sin naturlige forklaring!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hvor slavisk fulgte du skjemaet? Jeg må innrømme at jeg av og til jukser litt med å legge han sovende etter ammings (en gang innimellom) og tar han opp når han har grått mye. Vi har holdt på en liten uke nå, og det er mye bedre! Min gutt er bare 5 mnd så har hatt litt problemer med å akseptere gråtingen, men viser ofte at jeg er der for han. Ikke enkelt å vite hva som er riktig.. Men godt å høre at dere har gode erfaringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Fulgte ikke programmet helt slavisk, og det står jo også der at man kan gjøre ting litt annerledes en gang iblant, men at det da kan ta litt lenger tid før alt er "i boks". Jeg la henne aldri sovende etter amming i sengen. Passet alltid på at hun fikk rape godt og da var hun iallefall halvvåken.

 

I disse dager er det tenner og hosting her i huset, så vi må begynne på nytt når det er over igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...