Gå til innhold

Teutis eiere :O)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sommerposen til teutonia er kjempegod:) Jeg fikk min i gave til jul og har brukt den allerede i vinter. Nå bruker vi den masse og den sitter som støpt :) fantastisk god og passelig varm:)

 

annbefales på det varmeste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker du den i softbagen eller i sportsvogna? Lurer litt på hvordan dette funker. Om jeg skal kjøpe madrass og dyne, eller pose til å ha i bagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte den først i softbagen. Var kjempe lunt og varmt. nå har vi den rett i vognen. er som poteten ,. kan brukes til alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere Teutis eiere. Jeg lu rer på om jeg skal velge softbag eller hardbag. Når skal man velge hva? Det er vel da hvis jeg velger kombi vogn. Men hva er så fordelen/ulempen med kombi versus duo fra teutonia. ps. Jeg skal ha teutonia spirit S3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ha valgt softbag, for da kan du bare ta med babyen i softbagen uten at det blir grusomt tungt. etter at babyen er vokst ut av bagen, så tar du ut bunnplaten og stroppene på siden. og hodemetall dingsen., og da har du fotpose:) genialt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Men hvis jeg velger softbag (altså da kombi vogn) da er det ikke kalesje på bagen for den sitter jo igjen på vogna. Noen som ser noen problemer med det? Tenkte at en ulempe kan kanskje være at hvis man løfter ut bagen og den ikke har kalesje så får man ikke satt på insektsnett hvis man setter den fra seg. Hmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig helt rett, men så tror jeg ikke du kommer tilå savne den muligheten så mye.. Hadde selv simo kombi som jeg elsker for å ha sagt det, og den har hardbag med egen kalesje..som vi nesten aldri brukte som kalesje, men som liggeforlenger

.

Når har du behov for insektnet? Når barnet sover ute uten at du er i nærheten. Og da er det vel nesten alltid sånn at du har bagen i vogna likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du nok meget rett i. Eneste jeg kan komme på er hvis jeg skal på besøk til noen i sommer og ikke tar ut vognen av bilen, men bare bagen. Men sannsynligheten for at jeg gjør det er vel liten, jeg vil vel sikkert ikke sette fra meg bagen på en veranda uten vognen uansett kanskje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...