Gå til innhold

Hva skal babyen deres hete?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi venter en liten gutt, som skal hete Mathias. Dette fordi jeg drømte at han het det, før jeg visste det var en gutt. Han blir oppkalt etter sin far, så det blir Mathias Andrè.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke funnet noe navn ennå, men

5- åringen min har noen "gode" forslag; Myrthel eller Turte, Raphunsel, Belle, Ariel eller Californiangirl (en Barbiedukke) hvis det blir jente. Ken, Storm eller Tvilling hvis det blir gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pelle petter, uansett om det er jente eller gutt...eller foresten er det jente skal den hete mette marit.....

 

noen bedre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Så morsomt. Min søster har to sønner - eldstemann heter Trym, yngstemann Tord.. Så dere har nok lik smak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norrøne navn er herlige!

 

Vi hadde Balder som guttenavn, men fikk vite at det blir en liten jente, så hun heter allerede Isa :)

 

Ronja er forresten et herlig navn også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle egentlig ha lucas på gutt, men noen venner kom å snappet det for oss.. så da tror jeg det blir elias om det blir en gutt ;) og oda sofie (familie) hvis det blir ei jente.... 3 uker til ultralyd...... håper de kan se kjønn.. klør etter å begynne å handle litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Californiangirl....det er det artigste navneforslaget jeg har hørt noen gang....jeg tror jeg hadde ledd meg ihjel hvis noen sa til meg at de het det! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min lille gutt skal hete Daniel Hoang, får et vietnamesisk et etter faren,men vi bruker nok bare Danie når vi prater til han!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei marit 1986. danie har vi og tenkt på vis det blir en gutt. jente vet jeg ikke enda. har mange fine navn der. har selv ei datter på 10 som er halvt vitnameser. ho heter sarah. og er kjempe pen.lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jente har disse navnene vært oppe til diskusjon:

Maja og Helene. Vilde eller Live er ogaå aktuelle.

Hvis gutt: Teodor (etter sin oldemor som er den eneste som lever fortsatt), Eskil eller Lasse. Men alt kan skje, kanskje blir det noe helt annet. Ultralyd på tirsdag, spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille gutten vår skal hete colin leon(leon etter farfar og pappan):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke bestemt oss enda og siden vi ikke vet hva vi får har vi to lister.

 

Gutt: Fabian

Jente: Lotte,Hanne,Thea Marie (eller bare Marie),Matilde

 

Men om det blir noen av disse er ikke godt å vite :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på utvidet ul i går. Er bare 13 + 6, men de trodde det var en gutt. Har i grunn bare tenkt på jentenavn. Guttenavn er vanskelig. Henrik eller Victor. Mannen min vil ha Storm eller Scott (han ser ikke på hotell Cæsar altså). Kanskje Oliver Nikolai ? Egentlig ingen aning.

 

Dersom jente likevel: Henriette, Amalia, Natalie, Sofie

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Maria Isabella hvis det blir jente (Maria ligger i familien, da vil hun bli nr 7 i generasjonen) og Jacob hvis det blir gutt!

Dette er 99,99 % sikkert :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...