Gå til innhold

Var på ul i går, fikk beskjed om at det mest sannsynlig er en...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

gutt... men før legen sa det etter at han hadde kalt den lille han under hele undersøkelsen, sa han at det kunne være litt tidlig å si det enda... men han sa at det ser veldig ut som om det er en liten gutt, jeg så den lille fanten jeg også...!! men det jeg lurte på, i disse tilfellene, hvor det blir tatt feil er ikke det som regel de gangene de sier det er en jente først...?? så viser det seg at det er en gutt? er 15+5 ....

Håper på noen svar.. har så lyst til å rope det ut at vi skal ha en liten gutte-mann..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var på UL, så JM at det tydelig var jente. Men hun ville ikke ha noe rattsak på det. Jeg spurte om at det ikke er mer sikkert hvis de tror det er gutt. Og hun bekreftet at det var tilfellet.

 

Jeg har en annen venninne som fikk bedskjed om gutt, men at de ikke burde male barnerommet blått ennå... Hun var selv veldig sikker på at det ble jente. Og ut kom det en jente gitt.

 

Ikke lett dette her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. men jeg mente jeg så den lille snoppen slev også, så jeg tror det blir en liten pjokk.. hvis ikke blir det jo bare en hyggelig overaskelse.. er jo ikke negativt med noen av kjønnene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...