Gå til innhold

ENDRET TREFF: tirsdag 25. april på Hall Toll


Nyttårsbarnet_78

Anbefalte innlegg

Jeg tar en råsjangs og flytter BIM-treffet (for oss med termin i juni, juli og august) til tirsdag 25. april kl 19:00 på Hall Toll. Det var positiv tilbakemelding på flyttingen så håper det gjelder den halvdelen jeg ikke har hørt noe fra :) Gleder meg bare så utrooolig til å se dere igjen :)

 

Sålangt har disse meldt seg på :)

Anonym, Siv, Hilde, mamma10.06.06, anette_82, anneer, Kristine, stinag

 

Står du allerede på listen trenger du ikke melde deg på igjen, men hvis du ikke skulle kunne denne dagen så lett gjerne inn en kommentar om det - men HÅPER inderlig alle kan (ellers blir jeg kjempelei meg for å lage sånt tull og tøys... snufs...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg melder meg på.... Kunne ikke forrige gang, så nå jeg gleder meg til å treffe dere igjen.

 

-bente-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Melder meg på, da det passet mye bedre for meg tirsdag kontra torsdag. Har ikke vært på BIM-treff før, så gleder meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Vi skal ha avslutning på skolen samme kveld, men dersom vi blir tidlig ferdig stikker jeg innom og sier Hei :)

 

Jeg jobbet forrige gang det var treff, men var med på treffet på Phileas. Begynner å bli en stund siden sist, så hadde vært gøy å sett dere igjen på Halv Toll...

 

Charlotte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Skal på svangeskapskurs denne dagen men det slutter ca 2100 så jeg kommer innom etterpå en tur.

 

kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...