Gå til innhold

Hvor mye kostet/beregner dere at bryllupet skal koste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og fikk dere noe hjelp av foreldre og svigerforeldre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

foreløpig har jeg regnet 20000 men det er uten polsprit. med ekstrem billig brudekjole (får den sydd i dubai) tror foreldre kommer å betale litt med jeg syns ikke det er rett egentlig..

Skrevet

Vi satser på max 75 tusen. Er nede i 69 tusen nå. Har spart på en "bryllupskonto" et års tid, og får litt hjelp fra foreldrene våre. Litt usikker på hvor mye. Men har hørt snakk om 1/3 hver.. Hadde ikke trodd så mye.. Da får vi selvfølgelig ikke gaver i tillegg..

Skrevet

hadde regnet med å komme på ca 50 000,for alt.men regnet på det her om dagen og kommer faktisk til å bli ca 70000 for alt sammen. men det er da selvfølgelig klær, musikk,selskap, foto,takkekort, innbydelser osv. alt som har med bryllupet å gjøre..

mine foreldre har ikke økonomisk mulighet til å hjelpe. men jeg vet at svigerforeldrene mine bidro litt i bryllupet til min kommende svoger, og at de har ymtet frampå at de ønsker det nå også. men regner ikke med noe og tar det heller som en gledlig overraskelse

Skrevet

Vi regner med 100 000,- uten bryllupsreisen. Vi får hjelp til nesten halvparten av foreldre og har spart opp resten selv.

Da er allt inkludert, mange overraskelser underveis har jeg skjønt.

Skrevet

Takker for svar! :-)

Vi har beregnt ca 100000 kr... Tar gjerne imot tips om hvordan gjøre det billigere uten at det ser "stusselig" ut :-)

Skrevet

Vi har kommet opp i 80 000 nå og tror ikke det kommer til å bli så mye mer enn det. Vi kommer til å betale alt selv.

Skrevet

Vi har bare regnet litt sånn hit og dit...Skal gifte oss i august neste år.. Men vi skal ha overnatting for en del gjester og, på hotellet der vi skal ha festen...Ifølge planene nå...Men at vi fort kommer opp i 150000 er ganske sansynslig.... Huff...ikke billlig dette her.... Men forhåpentligvis blir det kun en gang i livet da....

Skrevet

Jeg håper vi skal klare det på max 45.000. Vi blir 50-60 gjester og har fått litt hjelp av svigerfar! Resten må vi dekke selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...