Anonym bruker Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Jeg må innrømme at jeg ikke har noen spesielle følelser for mine stebarn, har 3stk og har vært deres stemor i 4 år. Jeg hadde faktisk forventet at jeg skulle bli glad i dem, og savne dem til en viss grad når de ikke er hos oss, men det skjer ikke.Føler ikke noe savn i det hele tatt. Og dette har jeg vært åpen og ærlig om til min mann, vi er klar over at vi har helt ulike behov når det gjelder hans barn. Nå har vi et felles barn, og det jeg ser er at h*n har STOR glede av sine halvsøsken, å dette er viktig å ta vare på.
miatittin Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Følelsene mine går i berg og dalbane her. Savner de når de ikke er her. Har vært utrolig "lettet" når helgen endelig er over,....iblandt. Det har med å gjøre at helgene er forskjellige hver gang. Enkelte helger er barna på dårlig humør,og det gjelder jo også oss voksne. Da smitter vi over på hverandre og hele helgen blir slitsom med masse krangel og diskusjoner. Det går ikke å ha samme følelser for barn som ikke er "egne". Jeg opplever å ha forskjellige følelser for stebarna også. Men det er vel naturlig. Noen barn går det bare ikke å komme "innpå".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå