Gå til innhold

se hit, hva tror dere??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har nå gått to dager over termin og begynner å bli veldig lei:( Har menssmerter hver eneste dag og våkner hver natt av dette samtidig som magen strammer seg. Har også hatt litt små murringer i ryggen. pluss at jeg har vært fryktelig sliten de siste dagene.. Har ikke sett noe til slimproppen og heller ikke noe vannavgang.. Men har som sagt veldig ofte disse mens lignende smertene..

Noen som kan fortelle meg om de tror det vil skje noe snart, vil ikke vente lenger, vil ha ut babyen min nå:) Begynner også å bli litt kvalm igjen..

 

please noen? hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at kroppen din jobber intenst med å forberede seg på en fødsel! Lykke til, det blir nok snart vet du. Du må smøre deg med tålmodighetssalve den siste tiden, uansett ikke lenge til du er ferdig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor lei man er eller hva man tror, kommer babyen når den kommer. Slike er det bare desverre. Man kan ikke synse eller tvinge den ut. Hold ut - du er tapper!!! Er i uke 35, drit lei selv og min store skrekk er også å gå over tiden, men lite å gjøre noe med. Krysser fingrene for at føsdslen snart setter i gang. Klem klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte legen min idag at jeg har begynt å kjenne "menssmerter" litt sånn innimellom. Da lyste hun opp og sa at hun ikke ville gi meg falske forhåpninger, men at det kunne tyde på at jeg kanskje ikke trengte å gå så altfor lenge til. Har 16 dager til termin i dag. Så da er det nok noe på gang hos deg, skulle man tro. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...