Gå til innhold

Ninos!


*tiger* og jenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

god morgen:)

joda, jeg fikk sagt akkurat hvordan jeg følte det og hvor sint jeg var.. han var iallfall flau og angret dypt, det så jeg. sa at jeg gadd ikke mer av livet vi hadde nå når det gjalds alkoholen og at fra nå av skulle han vise respekt. sa at jeg ikke så noe annen utvei enn å skaffe hjelp hvis vi skulle klare å berge forholdet. han var villig til å gjøre alt som skulle til. så nå skal vi skaffe hjelp. når han la seg i går henta jeg dyna å la meg på stua. må markere at dette ikke er over å at jeg fortsatt er dypt såret. kan ikke tilgi han med en gang for da har han meg rundt lillefingeren igjen. så vil tiden vise, men merker jeg allerede er blitt sterkere å vet at om han tabber seg ut igjen så flytter jeg uten å blunke. ingen flere sjanser nå altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg er så treig, henta plussbarn på skolen og sånt.

Kjempebra å høre at det ser bra ut, flink er du =)

Jeg håper han mener at det er greit å få litt hjelp, det gjør dere nok begge godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det håper jeg og, men går det ikke nå, så er det ingen annenting å gjøre enn å flytte. å det føler jeg meg sterk nok til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meninga å blande meg, men må bare si at jeg beundrer den styrken du har funnet. Jeg er overbevist om at du har gjort og tatt det rette valget, og jeg håper det går bra for dere.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er bare å blander seg inn på disse sider:):) alltid bra å høre flere synspunkter:) skal til legen i morgen å høre hva han har å si. hvem jeg skal kontakte å sånn.. mitt motto er at alt ordner seg, for på en eller annen måte gjør det alltid det!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...