Gå til innhold

Liten presentasjon fra ny-gammel bruker


moo

Anbefalte innlegg

Jeg er tredjegangsgravid med termin mot slutten av mai. Har faktisk brukt BiM sånn av og på siden høsten 2000 (første gangen jeg gikk gravid), og har lest en del her inne gjennom hele dette svangerskapet også, uten å skrive noe særlig. Men terminen nærmer seg, og forhåpentligvis får jeg litt bedre tid til å delta aktivt når jeg går ut i permisjon om et par uker, så tenkte jeg skulle si hei!

 

Jeg har fått påvist svangerskapsdiabetes denne gangen, og har vondt i bekkenet og ryggen, og har i grunn har alle mulige småplager, så jeg tror det er kroppen som signaliserer at tre svangerskap/barn er nok!

 

Gleder meg enormt til å få se babyen om noen uker. Vi vet ikke hvilket kjønn vi skal få, så det er ekstra spennende!

 

Har lest mange nyttige innlegg her, og ønsker alle andre med vår- og sommerbaby i vente, lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til til deg også!

Vi vet heller ikke kjønn, og det er superspennende. Men vi sliter litt hvis det blir en gutt, for da har vi ikke noe navn. Det kommer vel til oss når babyen kommer, får vi håpe.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi har ikke bestemt navn til jente eller gutt ennå.

 

Første barnet vårt ble jente, og vi hadde kun jentenavn klart, andremann ble gutt, og vi hadde kun guttenavn klart! Så satser på at vi finner ut av det også denne gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...