Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å tyde en cb test


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tok en cb 3 dager før ikm test nå nettopp. Jeg trodde først den var negativ men etter 4-6 minutt kan jeg se den svaaakeste lyyyyyse blå streken som går ann å få tror jeg.......Holder jeg den i sterkt lys vises den ikke men når jeg holder den vanlig i hånden ser jeg den. Den er ultra ultra svak altså...

 

Har noen av dere fått så ufattelig svak strek og allikevel vært gravide ?

 

Veldig takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk det en gang, men var ikke gravid, mensen kom en uke etterpå. Men, ta et nytt test, jeg håper virkelig at du er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat det skjedde med meg også. har vært igjennom prøverrørsbehandling, og skulle ta test samme dag som mens skulle komme. tok cb test, og den var like svak som du beskriver din. tok en test dagen etter og den var litt sterkere. sto å kikket på den i timevis under sterkt lys. ringte faktisk leverandøren av disse testene, og de sa at hvis det var antydning til strek, så var den positiv. det stemte til meg. er nå snart 11 uker på vei. ta å vente en dag eller 2 før du tar en ny test. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *28.11.2006*

Samme skjedde meg 3 dger før ikm. kjempe kjempesvak strek.. og på ikm dagen testet jeg med digital og fikk gravid..

er 8+3 idag jeg :-)

 

ta en ny test om et par dager du :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjempelys strek da jeg testet før IKM. Ventet noen dager og tok en ny...og fikk sterkere strek! Er 7+3 på vei.

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk også kjempetynn blå strek - og var ikke gravid :( Virker som det er ulike erfaringer, men så lenge du er før IKM, kan du vente og ta en ny test - da vil det vise hvilken vei det går :)

 

Ønsker deg masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når har du ikm da??

Jeg fikk en sånn strek 2 dager før ikm,testet igjen 2 dager etter ikm og fikk da den klareste streken jeg har sett...

Håper du er gravid..

Lykke til hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...