Gå til innhold

Oktober: Mariann77


Nicita73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!!

 

Takk for at du spør. Joda, det gikk veldig fint. Alt så bra ut, jeg er i uke 13 nå, så det stemmer nok sånn noenlunde med det jeg hadde regnet ut selv. Hun som tok ultralyden sa at alt så fint ut, men det er jo begrenset hva de kunne se så tidlig i svangerskapet. Mulig det er en gutt sa hun..... håper de ser det på den neste UL.

 

Hvordan går det med deg da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

beklager å forstyrre den private samtalen deres, men jeg lurte på hvor stor babyen din var på ultralyd i uke 13? var nemlig på ultralyd i uke 14 og gynekologen syns den var litt liten så jeg var antagelighvis ikke mer enn uke 12...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da:)

Her går det bra, ikke hatt noe mer blødninger.Skal til jormor for første gang i morgen, så er det denne ordinære ultralyden om ca.to uker da, ennå ikke hørt noe fra sykehuset, så jeg tror jeg må ta en telefon til legen min, å høre om han har sendt disse papirene, skulle ikke forundre meg om han har glemt det, og jeg må vente enda lengre.

 

Hei Helen87,her er det bare å henge seg på samtalen:) Tror jeg må la Mariann77 hjelpe deg med denne, når jeg var på den akutte ultralyden nå i uke 14, tenkte jeg ikke på å spørre om størrelsen, jeg var mest opptatt av hjerte som banket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...