Gå til innhold

endelig lykkelig:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da var jeg oxo enelig blitt lykkelig..

pappen til dattera mi var utro med vennina mi og nå bor de sammen og hele pakka..

jeg var helt knust, visste ikke hvordan jeg skulle klare meg og visste ikke lenger hvem jeg kunne stole på etter at samboeren og forloveden min kunne gjøre sånt mot meg og jenta mi!!

en god kompis tilba meg å flytte inn til han fram til jeg fant meg noe nytt og eventuelt fikk spart litt penger til diverse ting jeg trenger til meg og gullet.. dette funker kjempebra.. han jobber jo hele tiden så jeg føler ikke at det er han som bor der da:)

nå har jeg fått meg ny type.. vart i 1 mnd nå..

han er så flink med jenta mi..

tar seg mer av henne enn hva pappen noen gang har gjort.. og jenta mi er så gla i han.. han hjelper meg med å legge henne, sender meg ut og passer på henne på kveldene og alt sånn.. å det er så herlig å ha en som bryr seg..

jenta mi kjenner han ganske godt.. har vært en del av livet hennes hele livet.. har blitt sammen med stesøskenbarnet til eksen min...

hadde jo aldri sett for meg at det ville bli oss to,men jeg er så lykkelig..

han viser meg kjærlighet og ømhet, viser at han er skikkelig gla i jenta mi og jeg syns dette er så bra, iallefall så lenge pappen hennes ikke bryr seg skikkelig om henne.. der borte er det min vennine som betyr alt.. men det får så være.. jeg er lykkelig.. snart er det sommer og jeg ser fram til å ha noen og dele kveldene med.. ;)

måtte bare lufte litt her.. ;) sola skinner og god vår alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så deilig å lese:-)

Jeg savner så en solskinnshistorie som var min egen! Nå må det snart bli min tur!

Kos deg masse"!

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det... jeg svever bare på noen rosa skyer jeg for tiden for jeg og har nettopp fått meg kjæreste... vet han er flink med barn for han har en sønn som er ett år eldre enn mi og jeg ser dem sammen hver uke på barneturnen... og nå er vi sammen.... JIPPI:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...