Gå til innhold

Noen her som ble gravide før dere fikk mensen tilbake etter forrige fødsel?? hva slags symptomer hadde dere??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei..

Har hatt menssmerter , mer eller mindre i en måned nå.. Skikkelig sulten hele tiden, mer mensmserter.., og nå med løsere mage enn vanlig. kramper under føttene og,.

Ammer fremdeles så merker ikke om puppene blir ømme. :-/

 

Er rimelig sikker på at jeg IKKE er gravid, men undres litt pga. hvordan kroppen oppfører seg..

 

åssen merket dere graviditet?

 

 

 

for øyeblikket--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

 

Kan ikke hjelpe deg så mye...men kan si at min bestevenninne, en bekjent OG min søster ble alle gravide før mensen kom tilbake. Med min søster gikk det 8mnd, min venninne 12mnd og den bekjente hadde det gått 10mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid uten mensen tilbake,,,

Begynte å lure litt og så var jeg kvalm og uvel. Var jo ikke lenge siden jeg hadde opplevd et svangerskap så tankene begynte fort å svirre.

I tillegg mista jeg melka over natta omtrent.

Tok en test og den var positiv.

Test deg hvis du er usikker, det er nemlig fullt mulig å bli gravid uten å ha fått tilbake mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

fødte for 4 mnd siden jeg og for 3uker siden fant jeg ut at jeg var gravid jeg var kvalm,sliten,sur å de vanelige syntomnene som sist.

men vi valgte abort som jeg gjennomførste sist tirsdag ikke noe godt lurt på å begynne på piller med engang man skal ha sex igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...