BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Vi gifter oss 23. september her i Spania, og siden mange kommer helt ifra Norge, blir invitasjonene sendt ut naa i begynnelsen av mai, med svarfrist til 20.juni. Hoeres dette fornuftig ut, synes dere? (alle vet jo om det fra foer ogsaa da)
CB-BabyBoy Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Ja, synes det er bra jeg! Da får folk tid til å sjekke priser på flybilletter og sånne ting! Vi skal gifte oss 19 august og kommer til å ha svarfrist i midten av juni... Er mye bedre å få ting på plass, så slipper du å stresse! Hilsen
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 19. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2006 Flere meninger? Er saa usikker, og livredd for aa traakke noen paa taerne av gjestene mine...
fru tekopp Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 Ser ingenting i veien for at du kan gjøre det som du har foreslått. Det gir gjestene god tid til å bestille reise, pluss at de kanskje kan kombinere det med en ferie rundt de tider også. Greit å planlegge litt, er nå min mening! Men ikke bli veldig lei deg om noen kanskje ombestemmer seg. Kan jo være noe som dukker opp for enkelte av gjestene. Men helt klart at det er greit å ha en viss oversikt tidlig.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 21. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2006 Det er vel kanskje mest en "braae" svarfristen som bekymrer meg.. De faar jo bare en maaneds tid paa seg fra de faar invitasjonen til svarfristen.. Hvor lang er denne tiden med deres invitasjoner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå