Gå til innhold

Noen her som ble gravide før dere fikk mensen tilbake etter forrige fødsel?? hva slags symptomer hadde dere??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt menssmerter , mer eller mindre i en måned nå.. Skikkelig sulten hele tiden, mer mensmserter.., og nå med løsere mage enn vanlig. kramper under føttene og,.

Ammer fremdeles så merker ikke om puppene blir ømme. :-/

 

Er rimelig sikker på at jeg IKKE er gravid, men undres litt pga. hvordan kroppen oppfører seg..

 

åssen merket dere graviditet?

 

 

 

for øyeblikket--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en slags "miniblødning" etter fødsel, men ingen "vanlig mens". Jeg fikk plutselig så mange gravidsymptomer igjen (stikninger i bekkenet og halsbrann) + begynte å drømme at jeg var gravid.. Etter en ukes tid med disse symptomene testet jeg for å utelukke graviditet, og holdt på å gå i bakken da jeg så resultatet.. Hvis ultralydterminen stemmer, så testet jeg positivt da jeg var 3-4 uker på vei, dvs at jeg merket graviditeten da jeg var 3 uker på vei.. Trodde ikke det var mulig!

 

Blir 12 måneder mellom barna mine... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en fornemmelse av at jeg kunne være gravid da jeg hadde mens smerter og ingen mens kom..Ble også tidlig kvalm i dette svangerskapet,så jeg tok en test og fikk bekreftet misstanken..Datter min var 11 mnd da jeg ble gravid igjen,så det blir ikke så altfor tett...Jeg amma henne frem til jeg ble gravid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente heller ingenting i puppene,sikker pga amming.. Hadde kjempe vondt i puppene i sist svangerskap.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt graviditetstest? Det er 1,5 år mellom mine to første (nå gravid med nr.3). Jeg amma (litt om natta også) og hadde ikke fått tilbake mensen, men ble plutselig så vanvittig trøtt! Tok en test litt bare på "gøy", og jammen var den positiv! Rakk å jobbe et halvår før det var ut i permisjon igjen! Slutta å amme når jeg ble gravid igjen, og derfor tok det mye lenger tid før jeg kjente ømheten i brystene på den graviditeten.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp dette skjedde meg.. fant det ut i sist uke og var hos legen i går.. han mener jeg er 16-17 uker.. kremt ble litt flau da.. har jo ikke kontroll over kroppen min i det hele tatt.. livmora sto jo til navlen!!

Jeg hadde alle symptomene som med første mann trøtt, sliten, super luktesans o.l.

det blir akkurat 12 mnd mellom de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjendte foresten ikke noe i brystene! men melka ga seg liksom ikke selv om jeg bare amma i en måned! og junior er 6 mnd nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...