Gå til innhold

Overtid- dag 2


my71

Anbefalte innlegg

Jøsses, dette setter tålmodigheten på prøve altså. Terminen gikk 1504 (menstermin) og 1704 (ul-termin) uten at noe skjedde. Fortsatt ingen tegn til at fødselen nærmer seg. Leste akkurat her (skravlesiden?) at noen hadde født 16 dgr på overtid (skrekk og gru).

 

Det eneste som evnt. kan være et bittelite tegn (hvis jeg legge god viljen til) var at jeg hadde en del mestruasjonsmurringer (ikke vondt) igår kveld. Håpet selvfølgelig at det skulle bli sterkere, men nei. Voknet i morges uten tegn til murring igjen. Sukk og atter sukk, men selvfølgelig vel verdt å vente på!

 

Jeg bare håper og håper at noe skal skje snart. Lykke til alle dere andre aprildamer (og andre også selvfølgelig). Måtte det bli Vår Tur Snart!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til ja! Håper du slepp å gå lenge over, sånn som meg. Men om 5 dager kjem no kuren igang her i gården, så eg får smøre meg med litt meir tålmodighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager på overtid her i gården. UL-termin 15/4 (menstermin i morgen). Har hatt masse kynnere, mensmurringer, nedpress osv i en mnd tid nå, men skjer det noe???? Nei!

 

Xer fingre for at det blir fødsel for oss begge om ikke så lenge.

16 dager på overtid - nei takk:-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk og lykke til til alle dere også. Jeg må virkelig si at jeg synes synd på deg som hadde termin 0804. Det virker som om du klarer å takle det greit. Jeg hadde sikkert vært en pest og en plage og klaget og klaget både her og der hvis jeg hadde måttet vente så lenge. Så bare du vet det... beundrer det du viser av tålmodighet! Uansett, så er det snart vår tur. Det hjelper å tenke på. Så selv om det skulle bli 14 dgr over tiden, så er det iallefall ikke mer enn det! Tvi, tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...