temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Høres liksom litt religiøst ut, men... I dag er det seks uker siden jeg fødte, og jeg blør enda... Det er akkurat som om det siste uka har tatt seg opp litt igjen. Er det normalt? Var på seks-ukers kontroll i går, men i ammetåka som jeg er, glemte jeg å spørre både om det og annet... Det eneste fornuftige som kom ut av kontrollen er at jeg fikk resept på hormonspiral, men det var det legen som sørget for, ikke jeg... Han skjønte vel at han måtte ta affære..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 Jeg tok keisersnitt for 16 dager siden og blør rikelig ennå....Trodde ikke man blødde så mye etter ks, men det stemmer ikke på meg. Med de andre barna mine blødde jeg kun i noen få dager så var det over! Men kanskje det henger sammen med at de steriliserte meg samtidig??? Noen som har peiling?
miatittin Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 Hei Jeg tok også ks med siste mann. Blødde mye lengre også. Men jeg måtte inn igjen etter en uke for det kom ut masse klumper også. Viste seg at de ikke hadde fått alt ut. Tok en utskrapning og blødde et par uker til.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 21. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2006 Etter mitt KS for 14 år siden spurte jeg om det på sykehuset og fikk til svar at kroppen skal kvitte seg med akkurat det samme etter KS som etter en fødsel. Det som er bødninger etter selve fødselen (og evt rifter/kutt) går som regel over med en gang. Jeg blødde i 5 uker etter mitt KS...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 Sukk....håper bare det gir seg til jeg skal til Hellas i juni.....
Northernlights Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 Tok litt i overkant av 5 uker etter hver gang jeg fikk baby, foer renselsen var over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå