Gå til innhold

Hva kan dette være???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde el påskeaften. Når jeg våktnet i dag så hadde jeg vondt i venstre side ved magen. Har aldri hatt del slik før. Det stikker i liksom. Selvsakt begyner jeg å tenke på alt mulig da. Er litt slik. Noen som vet hvor langt tid etter man har blitt gravid utenfor livmor, man får smerter? Jeg kjenner det ikke når jeg sitter, bare når jeg står/går oppereist. Har dette noe med el smerter å gjøre?

 

Huff.. dette ble litt rotete. :-I

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen til deg

Litt farlig for oss som ikke "kan dette" og uttale seg...Men jeg tror utfra din beskrivelse at det ganske sikkert er din EL som er forsinket og at det er det du har nå. Jeg hadde det akkurat slik onsdag forrige uke og regner det som helt sikkert at det var eggløsningssmerter. Det at du kjenner det spesielt denne gangen kan ganske enkelt være at du kanskje er i "bli gravid"-modus og er følgelig EXTRA oppmerksom på alle tegn til at noe skjer...... Hvis planen er å bli "bestøvet" er mitt råd - hopp til køys :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og tusen takk for svar! :o)

 

Har bare aldri hatt slike elsmerter før, og testet positivt på el test på torsdag og fredag. Så kanskje testen har slått ut feil da. Kjenner det også i ryggen min forresten. Bare så synd at mannen min ikke kommer hjem før 9 i kveld. Håper det holder da! Hvis el testen viste feil :o) Bare aldri kjent dette før. Skal nok følge ditt råd i kveld ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lykke til:)

 

Forøvrig kan du lese mer om slike eggløsningssmerter på nettet hvis du søker på "Mittelschmertz".

 

Det er det det kaller - middelsmerter...

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...