Gå til innhold

Fødselsgave til far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid dame trenger seg på her, men må bare spørre dere: forventer dere fødselsgave fra deres kjære? Er veldig i tvil om jeg skal kjøpe noe eller ikke, og i tilfelle hva?

Har spurt jentene inne på skravlesiden, og de fleste mener at baby er gave i massevis:-)

Føler bare at samboeren har vært så skjønn og grei gjennom svangerskapet, at han fortjener en liten oppmerksomhet. Bare et par uker igjen til termin nå.

Noen kommentarer eller forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei han trenger ikke noe fødselsgave, det er vår oppgave å gi dere en føldselsgave. Tro meg han tenker akkurat som meg! Jeg er også veldig lykkelig med at vi skal ha barn og jeg er også veldig skjønn og grei mot min samboer :-) Men det skulle bare mangle! Det er dere som blir sparket på innsiden av ribbene daglig og må opp midt på natta for å tisse, dere må også opp midt på natta for å amme i flere mnd etter. Eneste og rette vi mannfolk kan gjøre er å være der for dere så det trenger vi ikke noe oppmerksomhet for! Det er vi som skal løpe ut å kjøpe noe til dere når trolle har kommet. Dere går igjenomm så mye som i alle fall for min del har ført til at jeg har fått enda mer respekt for det kvinnelige skjønn. Vi har 11 uker igjen og får verdens skjønneste jente :-))

Skrevet

Det er ingen som fortjener noe gave. En gave gir du når du føler for det. Den gis med følelser, ikke som en lønnslipp. Jeg synes at om du føler for å gi en gave, skal du gjøre det. Men ikke forvent at du får en, det er jo noe av det som ser spennende. En gave skal være oversakende og ikke en forpliktelse. (selv om jul og gebursdager gjør det til dette). En person som ikke gir gave trenger ikke være noen dårlig person. Han/hun kan være best på alle andre områder.

Jeg blir noen ganger provosert av å få en gave. Særlig når den som gir gaven, gjør det for de den vil rette opp i noe. En gave retter ingen ting, det er handlinger som teller. Gaver er "krydder" i hverdagen som alle setter pris på, men den er best når den som gir virkelig føler for det og ikke føler seg forpliktet.

Lykke til, kommer nok et gavedryss til deg også en vakker dag! :o)

Skrevet

Tusen takk skal dere ha!

Ps: dere svarer mye bedre og mer gjennomtenkt enn jentene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...