Gå til innhold

Noen som vet hvor lenge før termin det blir utført planlagt ks?


storbil

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har termin ca 5 desember. Skal ha KS.Vet dere hvor lenge før det blir utført? Takker for alle svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Lurer bare på en ting,hvorfor planlegger du ks?

Kan du føde vanligt , så er det ikke noe som er bedre for barnet & deg.

Under en graviditet er det mange ting å tenke på, men vi trenger ikke planlegge fødselen med en gang testen er positiv. Det er ikke alt vi kan styre. Men ønsker deg lykke til . Tror det er 2-3 uker før termin planlagt ks blir utført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt 10 dager, eller fra 10 - 14. Jeg håper også på KS, skal begynne å bearbeide legen min snart :-) Hadde en forj..... fødsel sist, orker ikke det en gang til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til du som lurer på hvorfor jeg planlegger ks så med det same testen er posetiv.Jeg er gravid med nr 5.De 3 første gikk kjempe greit helt på vanlig vis.Nr 4 så ut til å gå like greit,men så skar alt seg og vi holdt på å ikke klare d. Det ble en forferdelig traumatisk opplevelse både for min samboer og meg.Barnet var skikkelig pjusk når han endelig ble forløst med haste ks.Derfor blir det planlagt ks denne gangen.Fordi det er det beste for oss. Dette er legen helt enig i.Men jeg har ikke fått så mye info enda, så derfor jeg lurer på hvor lenge før d blir gjort.Tenkte kanskje det er noen her med erfaring som vet.

Vennlig hilsen Storbil:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...