Gå til innhold

Tar det dag for dag ;o)


inzaidaz

Anbefalte innlegg

DAG 1:

 

Hei alle sammen!

 

Ville bare dele med dere min glede over at i dag har jeg klart det! :o) Ingen overspising! Jippi!

Jeg kommer til å skrive et innlegg for hver dag her bare for å motivere meg selv og takkle hverdagen på en litt anderledes måte :o)

 

Veier 94 i dag :o)

Ned skal jeg...men ikke mye...mitt første mål er 89 kg :o)

 

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe bra!

Har greid meg bra i dag jeg og.

Ikke noe godteri og heller ikke for mye mat!

Men hvorfor tenker jeg på mat hele tida?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

 

Veier fortsatt 94 :o) Eller mer korekt 94,4. men regner med at i morgen er jeg på 93 tallet ;o)

Det er nydelig vær ute og skal ta ungene med på en litet tur ut i finværet!

Ellers drikker jeg MYE vann og det demper sulten og småspisingen mye! Jeg skal pårøve å holde meg til kjøtt,fisk og grønnsaker i noen uker, tillater meg selv et knekkebrød eller 2 pr dag da :o) Eller spiser jeg MYE wok! GODT! Hehe :o)

 

Jeg tenker også på mat hele tiden....er vel tankegangen det når jeg vet jeg ikke skal tenke på det så tenker jeg på det konstant!!! hehe :oP Men mitt nye motto er: Eat to live....not live to eat!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt: 93,8 kg

JIPPIIIIII!!!!!!!! :o)

 

I går drakk jeg 4 l vann! Måtte springe på do allefall 6 ganger, hehe :oP

Spiste pastagryte med svinestrimler og grønnsaksblanding, gratinert! Superdigg! :o) Spiste 4 knekkebrød med skinke og makrell i tomat. 2 epler og det var det :o)

Ingenting slår følelsen av at vekten går nedover altså!!! ;o)

sikter mot 93,3 i morgen! Så får vi se om jeg når målet da :o)

 

 

Lykke til alle sammen her inne ;o)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra!

Flink er du =)

Har hatt begynnende brystbetennelse så jeg skeiet ut litt i går. Har vært så dårlig så har uansett ikke spist så mye. Skal veie meg ons på 6 ukers kontrollen. Krysser fingrene for at vekta viser mindre enn 90 kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt: 93,4 kg

WOHA!!! Hihi :o)))))

Jeg når virkelig målene mine!!!! Det er så deilig å sette seg mål å faktisk nå de!!!! :o) Nå har det gått 4 dager å jeg har gått ned fra 94,8 til 93,4 kg :o) Mitt mål for morra dagen er å komme på 92 tallet, sikkert 92,8. Da har jeg altså gått ned 2 kg på 5 dager! JIPPI!!! :o)))))) Ikke så lenge igjen til jeg når mitt første delmål på 89 kg da :o)

Jeg er bare sååååå fornøyd nå!!!!

 

 

Takk Mamma'n til Roja&Hamza♡!! Er jo også viktig å høre at man gjør en god jobb, for det er jo et lite strev å gå ned i vekt.

Hehe, ja det er altis morro å være på 80-tallet ;o)

Brystbetennelse er helt forferdelig!!! Jeg har hatt det en gang....huff bare jeg tenker på det så får jeg vondt i brystene!

 

 

LYKKE TIL VIDERE ALLE SAMMEN!!

:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann.....

 

Du er flink, men er ikke 2 kg på 5 dager litt mye?

De annbefaler vel ikke mr enn 1 kg i uka vel?

 

Og med den farta du har så er du snart oppi 2,5 kg på en uke....håper det bare er en rakettstart, for det blir tøft å opprettholde den farta der......Snakker av erfaring.

Da ble jeg så skuffa at vips......tilbake til overspisinga...blæææh..

 

Håper du ikke blir fornærmet, prlver ikke ta fra deg gleden eller disse deg altså........

Har bare hørt at så masse på så kort tid ikke er bra. Iallefall ikke hvis det blir sånn fler uker, eller hvis du forventer sånnt resultat hver 5te dag...

 

Men du er flink, det må jeg si...........jeg kan nok ikke stille heilt i samme klasse som deg jeg nei.....huff.......... Lengter etter å komme under 102 jeg....

 

Men all honør til deg!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tjukkebollefeita. :o)

 

Takk for støtten! :o)

Jeg har overspist i hele påsken å ått opp 3 kg, så det er nok mest at jeg spier mindre og mer normalt nå :o) Forventer ikke å gå ned så my hver uke, men allefall 1 kg til uken skal jeg ned! ;o) Men hver gang jeg når mitt delmål skal jeg belønne meg selv med en snop kveld! Hihihihi :o)))) Har spist litt mye i dag så er mulig jeg ikke kommer på 92-tallet i morgen, men men, a tar jeg det igjen i morgen ;o)

Gleder meg til å gå på vekten i morgen! Er spent! :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, 92 tallet lyser nok mot deg en av de første dagene skal du se!!!

Du ER flink.

Tror det er viktig å belønne seg selv.

Igjennom alle mine erfaringer når det gjelder slanking, så VET jeg at iallefall for MEG så funker det ikke å kutte ut alt heilt.

 

Jeg MÅ kunne kose meg innimellom, hvis ikke ender det med en kjempesprekk..........og den pleier vare i månter av gangen.

 

Nåvel, kos deg i dag, det gjør jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg faktisk stolt over meg selv!

Har gått 2 turer i dag a 30min, en på formiddagen og en nå i kveld. Det er så deilig vær! Og så har jeg vært i butikken og handlet inn, kjøpte IKKE noe godteri! Men masse frukt og grønt. Har heller ikke spist godteri i dag el går. Deilig følelse! Har vent meg til å drikke vann i steden for pepsi max, kjøper ikke inn mer enn 0,5l til fre og lørdagskvelden, før drakk jeg godt 1,5l pr dag....Så deilig følelse å greie å la vær å dytte i munnen alt jeg ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :o)

 

Vekt: 93,4 i dag også :oP

Så ikke ned noe, men heller ikke opp!!! ;o) det er jo bra! I dag skal jeg i bursdag....hehe.... Jeg har laget sjokoladekake som gave til hun jeg skal i bursdag til :o) Men skal bare ha et stykke av den, DET har jeg bestemmt meg for!!! Når det gjelder mat så blir det heller tid til lite av det i dag....mye stress med den kaken...+ at jeg må fikse meg osv... Ting tar TID!!! hihih :o)

 

SÅ FLINK DU ER Mamma'n til Roja&Hamza♡!!

Jeg går aldri turer jeg nesten... Å så er det jo KJEMPE BRA at du drikker vann isteden for brus!!! :o)))) Selv drikker jeg ca 3 liter pr dag. Må Minne meg selv på å drikke i steden for å småspise, hehe :oP

Lykke til alle sammen!!

:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha =)

Er så gla vi kan 'backe' hverandre opp her inne!

Blir litt lettere da.

Har ikke sagt til noen andre enn mannen min ta jeg slanker meg.

Vil at folk skal tro det skjer naturelig etter fødselen på en måte...

Jeg drikker også opptill 3liter pr dag. Mye bedre.

I dag har jeg kjøt 0,5l m light brus og en nutrilett bar til snacks i kveld da. Må unne meg litt på lørda'n! Eller blir det nok kjempe sprekk til uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har virkelig tatt den ut i dag,,,spist 2 kotteletter, litt smågodt, og 2 rundstykker....ikke bra... Vet jeg ikke går ned nor til i morgen, men så lenge jeg ikke går opp så er det greit for meg ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veier: 93,4 i dag også

Slett ikke værst siden jeg unnet meg litt ekstra i går :o)

Ser det er noen som bruker herballife her, jeg har en hel pakke som bare står i skapet å støver ned... Kanskje jeg skal bruke den opp.... betalte 1000 kr for den + protein pulver... Så litt kjiipt å la det stå der.. Jeje, vi får se ;o)

I dag skal jeg ikke skeie ut nå!! Jeg skal ned til i morgen ;o) Vil på 92 tallet snart, hehe :o)))

 

Lykke til alle sammen!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Inzaidaz!

Hvordan går det? Noen dager siden du har skrivd her nå.

Jeg veide meg ons og veide 89,6kg! veier meg ikke så ofte jeg da, men deilig å endelig være under 90kg igjen(hører ikke til her lengre da men...).

Får se om det går videre nedover. Syns jeg er ganske flink.

Har du forresten fått bikinien din? Er så nysgjerrig jeg =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...