Gå til innhold

Har vært på ul i dag...


♥Jente03-Gutt06♥

Anbefalte innlegg

Den sprellet som bare det. Lå å peivet med den ene armen, akkurat som om at h*n vinket til oss. Var så fantastisk. Jm målte den til disse cm.

Hodets omkrets: 40cm

Magens diameter: 37cm

Lårbeinet: 22cm

 

Fikk ny termin også. 30.09.

Blir spennende å se hvilken dato den kommer nærmest.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også vært i dag! Og jeg har en guttebaby i magen! Har et navnproblem nå! Men det var utrolig digg å se hvem det var som var der inne! Husker ikke målene nå og papirene ligger langt borte, men jordmor sa at det var helt perfekt! Min termin gikk fra å være 13. september til å bli 12. september. Så i praksis ingen endring faktisk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gøy med ultralyd! Regner med at du bommet litt på cm/mm, tror det blir vanskelig å få ut babyen dersom han/hun allerede er 40 cm rundt hodet i 5. måned... (Jenta mi var 36 cm rundt hodet da hun ble født...) He, he, bare erter, altså...

 

Så morsomt at dere fikk se sprelling! Legen vi var hos var kun interessert i medisinske forhold og ultralyden varte kun 5 minutter. Var ganske skuffet da han skrudde av maskinen og "kastet oss ut"... 14 dager forskjell på terminene var ganske mye, ja, blir spennende å se hva som er riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal selvfølgelig være 40 i diameter.

 

Jm målte å styrte i ca 5 min, å etter det fikk vi se babyen vår nesten 15 min. Hun printet ut to bilder, de ble ikke egentlig noe bra, for den var så aktiv der inne. vridde seg rundt, vinket, styrte villmann. Skal på ny ul etter uke 32 får å se om den legger på seg normalt. Hadde svangerskapsforgiftning med min første, og hun var veldig liten da hun ble født. Bare 2755gr 46cm og 34 rundt hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Artig å møte på noen som er så like som en selv. Er 83modell og har termin med nr.2 15.september. Har ikke vært på ultralyd enda på grunn av ferieavvikling, men har time over helga. Er veldig i tvil om vi vil vite kjønnet eller ikke. Fikk en jente sist, og da visste vi det ikke. Vet du hva du får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ville ikke vite. Men hun jm som har kontroller her må man mase på å litt til får å vite kjønnet. Samboeren min banket i bordet før vi dro, å sa at vi skal ikke vite kjønnet. Har jo så lyst til å kjøpe inn litt klær, men vet ikke hvilken farge jeg skal kjøpe. Kan jo kjøpe det som er nøytralt, men synes det er så dårlig utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes jo en del ting, både klær og sengetøy ol. som er offwhite og andre nøytrale farger. Men jeg harså mye av det nå siden jeg ikke visste kjønnet sist. Hadde vært litt morsomt å hatt skikkelig babyblått eller rosa når ungen er så liten.

 

Jeg går til spesialist, og han vil ta ultralyd flere ganger i løpet av svangerskapet (ikke pga komplikasjoner), så da får vi kanskje flere sjangser til å vite det senere.

 

Du skrev ikke om du hadde gutt eller jente fra før..

 

83mod som venter nr to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei jente. Fikk henne i 2003. Så etter henne har jeg veldig mye lys rosa. Både sengsett og klær. Hadde vært greit å få ei jente denne gangen siden jeg har jente fra før. Men hadde vært stas med en gutt, vi er sånn skikkelig jente familie. Blir født stort sett bare jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...