¤mamma¤ Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 ...sånn ca? Skal gifte oss 4.august 2007,så vi kan jo vente en stund ennå, men når bør vi begynne å sende ut?
dessert Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Tidligst 3 mnd før dagen, men mest vanlig med 2 kansje.... Kommer seg litt an på om du har mange gjester som kommer utenbys fra...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 vi sendte ut våres innbydelser sist uke(tirsdag), og skal gifte oss 12.august dette året. Mulig det var tidlig,men redd for at folk skal på ferie eller noe..
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 ...invitasjoner ca. 2 mnd før bryllupet. På denne måten fikk oxo slekt og venner vite om det!! (Hadde ikke sagt noe før:) Tror det var greit nok. Passet ikke for riktig alle, men sånn vil det jo bli uansett. Vi hadde ca.130 gjester, ca.10-15 meldte forfall.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 Vi skal og gifte oss 4 aug 2007:) Så moro da:) !! Hvor er du fra? Vi og kommer nok til sende ut 4 mnd før...med tanke på lang reisevei for over halvparten av gjestene av gjestene...Og det trengs litt mer oplanlegging for dem med tanke på at de må overnatte på hotell og..SÅ vi gir dem litt tid.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 Vi skal gifte oss 26. august og jeg sender ut i slutten av mai. Skriver at de må svare innen 20. juni så jeg er sikker på at ingen har reist på ferie!
anaina Skrevet 19. april 2006 #7 Skrevet 19. april 2006 Tidligst 3 mnd? Vi fikk invitasjon i februar til et bryllup i juni. De fleste gjestene må sette av hele helgen, for det er på annen kant av landet, så da syns jeg det var greit å få langt varsel, Også fordi juni er midt i bryllupssesongen, og de ville vel være sikre på at ingen ble "opptatt". Er det noe som heter seg at man ikke skal sende ut før 3 mnd før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå