Gå til innhold

UL i dag, 8+2!


Abracadabra

Anbefalte innlegg

Det var så koselig, og en stor lettelse, å se det lille hjerte banke! Jeg og mannen fikk rett og slett litt latterkrampe... Har vært litt bekymret for jeg har hatt utrolig ondt i buken (skikkelig "stikk-meg-heller-med-kniv-neste-gang"-vondt) i påsken til tider, så vi var redde det var noe galt...men det banket og slo i det lille hjertet, som bare det!

 

Ble nesten litt irritert på legen, for det var tomt for papir i skriveren, hehe - så vi fikk ikke bilde. Fytti...! Men det viktigste er tross alt at småen er der enda!

 

Hun mente forresten at det kunne vært en eggstokk som ble torkvert (vridd) som gjorde så vondt, så hvis det skjer igjen og ikke går over må jeg komme meg på akutten. Uæh! Får håpe det var en påskehendelse...

 

Lenge siden jeg har vært inne nå, men håper inderlig det går bra med alle?? Håper alle har fått samle mot og krefter i påsken! Ser frem til å ta igjen det tapte her inne nå. :)

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, så godt å høre at dere fikk se hjertet banke!!!

Det var jo kipt at doktoren hadde glemt å kjøpe papir når dere skulle komme å se... for en amatør (he-he)

 

Får håpe du slipper å få vridde eggstokker igjen, det høres ikke noe godt ut.

 

Lykke til videre c";)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra... :))))

 

Jeg gleder meg til ul den 8 mai jeg da... :))

Skal bli kos å virkelig se at det en en spire der så slipper jeg å engste meg så mye... :))

 

Ellers går alt bra så langt...

 

Håper alt er bra med deg også... :))

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...